پایه هشتم

انشا در مورد سلامتی نعمت بزرگ

انشا با موضوع سلامتی نعمت بزرگ پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد سلامتی نعمت بزرگ

مقدمه:

سلامتی نعمتی است که هر انسانی همواره باید از خداوند بزرگ و بخشنده برای آن شاکر باشد و باید به یاد داشته باشد که وجود سلامتی در زندگی انسان ها اهمیت ویژه ای خواهد داشت و می تواند موجب شود که انسان ها بیشتر به عظمت خداوند بزرگ و بخشنده پی ببرند.

تنه انشاء:

مسئله مهم این است که ما باید همواره مراقب سلامتی خود باشیم و خودمان را از خطراتی که می توانند سلامتی ما را تحت تاثیر آسیب قرار دهند دور کنیم. هر چه زندگی سالم تر و تغذیه بهتری داشته باشیم به این هدف بیشتر نزدیک می شویم. بدن نیز مانند هر چیزی در برابر آسیب های مختص به خودش آسیب پذیر است و می تواند موجب مشکلات زیادی شود.

ما در قبالت سلامتی خود مسئولیت داریم و باید همواره تا آخر عمر از تمامی اعضای بدن خودمان مراقبت کنیم، از چشم و گوش و دهان گرفته تا استخوان ها و…

بسیاری ترجیح می دهند هیچ کدام از این موارد را رعایت نکنند که قطعا یکی از بزرگ ترین اشتباهات آن ها خواهد بود و باید سعی کنند سبک زندگی خود را اصلاح کنند. اصلاح سبک زندگی می تواند از مواردی چون رژیم های غذایی شروع شود، ورزش کردن موجب سلامتی بدن می شود و خطر ابتلا به بیماری های سخت را کاهش می دهد و طول عمر انسان را افزایش خواهد داد.

انشا در مورد سلامتی نعمت بزرگ
انشا در مورد سلامتی نعمت بزرگ

نتیجه گیری:

انسان های موفق و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند عموما طول عمر زیادی خواهند داشت و حتی در لحظات زندگی خود افراد شادی هستند. این شادی می تواند هر لحظه را تبدیل به بهترین کند و حتی موجب می شود که انسان امید بیشتری به ادامه زندگی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء بادبادک

 

انشا در مورد سلامتی نعمت بزرگپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 3