پایه یازدهم

انشا در مورد روز های فصل زمستان

انشا با موضوع روز های فصل زمستان پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد روز های فصل زمستان

مقدمه:

قطعا شما هم برف و روز های سرد زمستان را بسیار دوست دارید و حس می کنید که وقتی وارد زمستان می شوید اتفاقات خوبی نیز برای شما به غیر از سرمای غیرقابل تحمل رخ می دهد و این حس خوبی است.

تنه انشاء:

فرا تر از هر موضوعی نباید از یاد ببرید که هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد و انرژی ما در برخی از فصل ها بیشتر است، حتی در زمستان به دلیل این که کاملا از فضای گرما دور شده ایم و سرما در جریان است می توانیم با قدرت بیشتری کار ها را انجام دهیم.

البته نباید فراموش کرد که ترک خواب در روز های سرد و برفی و بارانی زمستان یکی از سخت ترین و تلخ ترین کار هایی است که هر انسانی بالاخره با آن روبرو می شود. اما به هر حال اتفاقی است که رخ می دهد و ما نیز برای رفتن به مدرسه این مسیر را طی می کنیم.

حتی وقتی تحصیل تمام شود نیز این مسئله به شکل جدی تری وجود دارد، انسان ها بر خلاق بسیاری از موجودات در فصل زمستان همه چیز را به پایان نمی رسانند، بلکه کار و تلاش همچنان اولویت اول آن ها است.

رسیدن به موفقیت در انسان ها تنها زمانی رخ می دهد که به هیچ عنوان مسیر خود را فراموش نکند. این مسیر می تواند برای انسان ها کاملا متفاوت و گاه عجیب باشد.

انشا در مورد روز های فصل زمستان
انشا در مورد روز های فصل زمستان

نتیجه گیری:

اگر دوست روز های زمستان را دوست دارید باید بگوییم که این حس در بین بسیاری از ما کاملا مشترک است و می تواند هر لحظه اتفاق خوب و مثبتی باشد. زمستان در واقع پایان سال و شروع مجدد برای روییدن بهار است.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر زندگی ما

 

انشا در مورد روز های فصل زمستانپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − = 5