پایه دوازدهم

انشا در مورد دوراندیشی و رسیدن به رویا ها

انشا با موضوع دوراندیشی و رسیدن به رویا ها پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد دوراندیشی و رسیدن به رویا ها

مقدمه:

هر انسانی می تواند برای خود برنامه ریزی و هدف مشخص داشته باشد و بر این اساس پیش برود و حتی گاهی از نظر بسیاری ممکن است عجیب به نظر برسد که یک فرد از قبل جایگاه خود را تصور کرده و در رویا های خود خیال بافی تا این حد نزدیک به واقعیت داشته باشد.

تنه انشاء:

اما باید بدانید که انسان های موفق و افرادی که ضریب هوشی بالایی دارند بر این اساس و بر پایه چنین وضعیتی پیش می روند و حتی موفق نیز می شوند. آن ها ذهن قدرتمندی دارند و وقتی چیزی را برای خود مشخص می کنند سعی می کنند که حتما به آن رسیده و در نتیجه احساسی که در مورد آن دارند نیز خیلی زود تر از چیزی که فکرش را می کنید با تلاش و آزمون و خطا به واقعیت تبدیل می شود.

به همین دلیل است که موفقیت و پیشرفت ناگهانی آن ها را می بینیم، متعجب می شویم و برایمان چنین مسئله ای کاملا پیچیده است. ما باید برای موفقیت نخست به این درک برسیم که وقتی انسان تلاش می کند و چیزی را آرزو می کند حتما می تواند به آن برسد و در این مسیر قدم بردارد.

مسئله عجیبی نیست که بسیاری از مخترعان نیز وضعیت خود را پیش بینی کرده باشند و یا این که در رویای خود با آن زندگی کرده باشند. گاه این رویا تبدیل به زندگی و واقعیت باورنکردنی می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع حال و هوای روز های بهار
انشا در مورد دوراندیشی و رسیدن به رویا ها
انشا در مورد دوراندیشی و رسیدن به رویا ها

نتیجه گیری:

اگر می خواهید رسیدن به چیزی که در آینده دور تصور می کنید را به حقیقت نزدیک تر کنید، باید از همین حالا شروع کنید. رسیدن به رویا ها بدون تلاش های شبانه روزی امکانپذیر نیست.

 

انشا در مورد دوراندیشی و رسیدن به رویا هاپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =