پایه هفتم

انشا در مورد خدای بزرگ در زندگی ما

انشا با موضوع خدای بزرگ در زندگی ما پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد خدای بزرگ در زندگی ما

مقدمه:

موضوع انشاء امروز ما در مورد خداست همه ی انسان ها در کره ی زمین دارای دین های مخلفی هستند و طبیعتا با رسومات خاص خود خدایی که دارند را می پرستند،همانند ما مسلمانان که خداوند یکتا را می پرستیم و به آن ایمان داریم میخواهیم از خود بپرسیم دلیل عبادت کردن ما چیست و اصلا عبادت چیست ؟

تنه انشاء:

هرچیزی که در این جهان مشاهده می کنید دارای نظم خاصی است و همه ی این نظم و ترتیب ها به دست خداوند متعال در کنار هم چبده  شده و تا آن نخواهد هرگز برگی از درختان نخواهد ریخت حال شما در نظر بگیرید کسی که این همه بزرگ و قدرتمند است و هرچیز به اراده ی او می چرخد.

ما نباید از آن تشکر کنیم عبادت یعنی شکر گذاری خداوند هیچ نیازی به عبادت کردن ما ندارد اما هر که در حق ما خوبی می کند لایق ما از آنتشکر می کنیم چه به آن کسی که تمام زندگی مان را از او داریم خداند نقش مهمی در رندگی بندگانش دارد حامی همیشگی ماست ما را به بهترین و صحیح ترین راه هدایت می کند دست نوازش بر سر بندگانش می کشد و نقش ما هم این است که باید بایش بنده خوب و شکر گذاری باشیم.

انشا در مورد خدای بزرگ در زندگی ما

نتیجه گیری:

حال این میان ادیا مختلفی و جود دارد که آن ها هم با توجه به آیئن خود خدای خود را ستایش می کنند و از آن طلب آمرزش می کنند و مراسم شکر گذاری به عمل می آورند و کار های نیک انجام می دهند همچنان مانند مسلمانان. امیدواریم همه شما نیز در کنار تمامی لحظات خود حضور خدای بزرگ و بخشنده را حس کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشنده

 

انشا در مورد خدای بزرگ در زندگی ماپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 47 = 52