پایه دوازدهم

انشا در مورد جمله خواستن توانستن است

انشا با موضوع خواستن توانستن است

پایه دوازدهم انشا در مورد جمله خواستن توانستن است

مقدمه:

هر انسانی در زندگی خود هدف ها و خواسته هایی عظیم و بزرگ دارد که ممکن است در ابتدا دور از ذهن باشد، این دور از ذهن بودن می تواند شروع یک خلاقیت خوب در مغز ما باشد، ایده پردازی می کنیم تا به آن برسیم و قطعا می تواند برای یک خردسال فکر های بزرگ سخت باشد.

تنه انشاء:

سخت ترین لحظه برای یک انسان نا امید شدن است که در واقع یکی از بدترین گناهانی است که هر انسان می تواند در طول زندگی خود تجربه کند، نا امیدی شروع اتفاقات بد است، در بسیاری از مواقع ما از ته دل نمی خواهیم کاری را انجام دهیم و قطعا به سرانجام خوبی هم نمی رسیم. تجربه ثابت کرده است که انسان های موفق به هیچ چیز عجیبی امید نداشتند و منتظر آینده نبودند، آن ها آینده را خودشان خلق کرده اند و این بهترین ایده برای شروع هر کاری است.

هر کدام از ما در زندگی راز هایی داریم که برخی از آن ها آرزو های کوچک و بزرگی است که شاید روزی به آن ها برسیم و یا این که بسیار دور از ذهن باشد، مثلا کسی که می خواهد بهترین فوتبالیست جهان شود، یا کسی که می خواهند زندگی آرام و خوبی داشته باشد اما هنوز با آن فاصله دارد. تمامی این اتفاقات با تلاش مستمر و همیشگی رخ می دهد، هیچ چیز در این دنیا بهتر از امید به آینده و تلاش مکرر نیست.

انشا در مورد جمله خواستن توانستن است
انشا در مورد جمله خواستن توانستن است

نتیجه گیری:

تلاش به ما کمک می کند تا حتی اگر شکست هم خوردیم باز هم از جایمان برخاسته و دوباره از نو با مسیری درست تر شروع کنیم. تلاش شروع یک مسیر طولانی است که راهی روشن دارد.

انشا در مورد جمله خواستن توانستن استپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.98 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 + = 24