پایه هفتم

انشا در مورد اهمیت سلامتی روح و جسم انسان ها

انشا با موضوع اهمیت سلامتی روح و جسم انسان ها پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد اهمیت سلامتی روح و جسم انسان ها

مقدمه:

سلام، موضوع امروز انشاء ما در مورد سلامتی و اهمیت دادن به آن است، همه ما انسان ها برای ادامه دادن به زندگی خوب احتیاج به بدن سالم داریم که معمولا خیلی از ما ها به این موضوع اهمیت نمی دهیم و به سادگی از کنار موضوع به این مهمی رد می شویم.

تنه انشاء:

اکثر ما ها مهمولا به دنبال بهانه ای برای توجیه کردن علت هستیم اگر دقت کنید اگر پاهای ما درد کند می گوییم از فعالیت و ایستادن زیاد است.

اگر از درد کمر رنج ببریم می گویم به علت گرفتگی رگ های بدن است و… اما نکته جالب تر اینجاست که خودمان برای خودمان دارو تجویز می کنیم و روند درمانی در پیش می گیریم و این موضوع بسیار خطر آفرین است و به سلامتی خود آسیب میرسانیم و عواقب بدی در انتظار ما خواهد بود.

متاسفانه افراد کمی به سلامتی خود اهمیت می دهند واین موضوع را از آمار هم از می توان پیگیری کرد، ما باید برای کوچک ترین مشکل به متخصص روجوع کنیم و علت را از ریشه حل کنیم تا به مشکل حاد تری تبدیل نشود .

سلامتی بهترین نعمت ای است که از جانب خداوند به ما رسیده و متاسفانه تا زمانی که خطری سلامتی مارا تهدید نکند ما متوجه نمیشویم که چه چیز بزرگی را داشته ایم و تمام توصیه ما به شما این است که فرصت ها در حال گذر است.

انشا در مورد اهمیت سلامتی روح و جسم انسان ها
انشا در مورد اهمیت سلامتی روح و جسم انسان ها

نتیجه گیری:

ما نمیتوانیم جلوی گذر زمان را بگیریم اما باید از گذر زمان نهایت استفاده را ببریم و سعی کنیم با تن درستی و سلامت کامل لحظات را به شادی سپری کنیم پس شما باید رژیم را رعایت کنیم و ورزش هم فراموش نکنیم و برای کوچیک ترین به متخصص مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء گل در باغچه

 

انشا در مورد اهمیت سلامتی روح و جسم انسان هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.25 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 45 = 54