پایه دوازدهم

انشا در مورد انسان های باهوش و خردمند

انشا با موضوع زندگی انسان های باهوش و خردمند پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد انسان های باهوش و خردمند

مقدمه:

انسان های خردمند در همان برخورد اول و صحبت کردن کاملا با دیگران متمایز هستند و شما می توانید به صورت کامل تفاوت آن ها را زیر نظر داشته باشید. در مورد هر چیزی نظر نمی دهند، تنها در مواردی که در مورد آن تخصص دارند با شما بحث می کنند و اهل بحث های بیهوده نیستند.

تنه انشاء:

فرا تر از تمامی این موضوعات اگر دوست دارید ویژگی های یک فرد باهوش را بشناسید، باید بدانید که آن ها همواره به دیگران کمک می کنند و می توانند اتفاقات خوب را هم برای خودشان به صورت ویژه تر و هم برای دیگران رقم بزنند. نسبت به اطراف خود بی تفاوت نیستند و هر چیزی را که به خاطر می سپارند را احتمالا مجددا استفاده خواهند کرد.

آن ها می توانند از هوش خود در جهت رشد و پیشرفت استفاده کنند و این طور نیست که در بهترین و ایده آل ترین وضعیت باشند. آن ها نیز ممکن است دغدغه های عجیب داشته باشند که برای ما کمی فرا تر از ذهن باشد. آدم‌ های خیلی با هوش نخستین کسانی هستند که در مورد یک مسئله ناشناخته و جدید می‌گویند: “نمی‌دانم.

نکته جالب این است که بدانید آدم‌هایی که هوش کم‌تری دارند سعی می‌کنند از این عبارت اجتناب کنند چون احساس می‌کنند دیگران آنها را خرفت یا ناآگاه قلمداد خواهندکرد. معمولا هر کسی می تواند در مقابل یک علم جدید واکنش خاص داشته باشد، اما افراد باهوش سعی می کنند آن را بیاموزند و این کار در مخفی ترین حالت ممکن انجام می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا روزهای برفی در کشورم
انشا در مورد انسان های باهوش و خردمند
انشا در مورد انسان های باهوش و خردمند

نتیجه گیری:

هر کسی می تواند خود را باهوش بداند، اما مسئله این است که آیا واقعا از این هوش در جهت رشد و پیشرفت خود استفاده می کند یا خیر؟

 

 

انشا در مورد انسان های باهوش و خردمندپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 3 =