پایه یازدهم

انشا درمورد زندگی دسته جمعی حیوانات

انشا با موضوع زندگی دسته جمعی حیوانات

پایه یازدهم انشا درمورد زندگی دسته جمعی حیوانات

مقدمه:

برخی نقاط مشترک بین زندگی انسان ها و حیوانات وجود دارد که بسیار جالب است و ثابت می کند ما در شرای یکسان می توانیم اتفاقات جالبی را برای یکدیگر رقم بزنیم که بسیار حس علاقه در ما شکل بگیرد، همان کاری که حیوانات انجام می دهند و از یکدیگر احساس حمایت خوبی می گیرند.

مثلا بسیاری از موجودات زنده به صورت دسته جمعی زندگی می کنند و کم تر رخ می دهد که آن ها از جمع فراری باشند، در این صورت خطر کم تری نیز آن ها را تهدید می کند.

تنه انشاء:

هر کدام از ما باید نکات مثبت زندگی حیوانات را فرا گیریم، آن ها برای شکست دشمنان و دستیابی به هدف هایی که برای بقا در جنگل دارند با یکدیگر متحد می شوند، نقص های یکدیگر را در مبارزات سخت شناخته و می توانند آن ها را برطرف کرده و در واقع مکمل یکدیگر باشند، ضمن این که امکان وجود دارد که آن ها در شرایط سخت مسیر های میانبری را انتخاب کنند.

این کار در حیوانات ریز جثه بسیار بیشتر دیده می شود و اتفاقی که می افتد این است که آن ها همواره در تلاش هستند که برای بقای خانواده خود بجنگند، قطعا مهربانی و عشق را می توان از حیوانات ماده الهام گرفت که به بهترین شکل ممکن انجامش می دهند.

حیواناتی مانند ببر ها نماد قدرت و صلابت هستند و همیشه در زندگی خود در برابر هر خطری مقاومت می کنند و در هیچ شرایطی تن به ذلت های حقارت آمیز نمی دهند.

انشا درمورد زندگی دسته جمعی حیوانات
انشا درمورد زندگی دسته جمعی حیوانات

نتیجه گیری:

در نتیجه تمامی این مطالب می توان گفت که حیوانات از برخی جهات بسیار هدفمند تر از بسیاری از انسان ها زندگی می کنند، آن ها برای دستیابی به خواسته های هر چند سخت تلاش می کنند، مهم ترین تلاش آن ها برای بقا و رها شدن از خطراتی است که ممکن است مدام آن ها را تهدید کند و برای آن ها مشکلات زیادی به وجود آورد.

 

انشا درمورد زندگی دسته جمعی حیواناتپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

48 + = 56