پایه دوازدهم

انشا درباره یک روز طلوع و غروب خورشید

انشا با موضوع یک روز طلوع و غروب خورشید

پایه دوازدهم انشا درباره یک روز طلوع و غروب خورشید

مقدمه:

هر کسی در زندگی خود روز را که شروع می کند هدف واحدی دارد و به این می اندیشد که وقتی درگیر سختی ها و گرفتاری ها می شود از آن ها گذر کرده و همین طور نتایج خوبی را در زندگی کسب کند، اگر شما هم احساس می کنید که روز ها شبیه به هم شده است باید نکاتی را بدانید.

تنه انشاء:

تمام انسان ها از صبح که بر می خیزند هر کدام هدفی خاص در زندگی دارند، حتی بی هدف ترین انسان نیز زندگی کردن را به عنوان یک هدف مهم می داند و باور دارد که وقتی درگیر زندگی است حتما هدف هایش بزرگ بوده و می داند که چگونه بجنگد تا آن چه را که مسلم است یعنی آرامش بدست آورد.

بین طلوع تا غروب یک روز در طول زندگی مان اتفاقات زیادی می افتد و نمی توانیم آن ها را پیش بینیی کنیم، حتی نمی توانیم به یک هزارم ثانیه قبل برگردیم و این که انتظار داشته باشیم گذری به گذشته داشته باشیم واقعا امکانپذیر نیست.

لطف خداوند در هر شرایطی شامل حال ما است و باید بدانیم که تنها اوست هر چه بخواهد می شود و تنها اوست که همیشه کنار ما خواهد بود. هدفمند زندگی کردن همیشه باعث می شود که کم تر درگیر رخداد ها و بن بست های سخت و عجیب در زندگی شویم. ما می توانیم با تکیه بر حس خوب ایمان به خداوند و هدفی که داریم پیروز هر میدانی باشیم.

انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان
انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

نتیجه گیری:

برای هر کدام از ما هدف خاص و مشخصی در زندگی مان وجود دارد که پس از غروب خورشید نیز همواره به آن فکر می کنیم و سعی می کنیم که خود را در مسیر خوبی قرار دهیم که کم تر درگیر تلخی ها باشیم.

انشا درباره یک روز طلوع و غروب خورشیدپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.49 ( 4 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 + = 81