پایه دهم

انشا درباره قدرت نه گفتن

انشا با موضوع یادگیری قدرت نه گفتن

پایه دهم انشا درباره قدرت نه گفتن

مقدمه:

قدرت نه گفتن در بسیاری از انسان ها وجود ندارد، در واقع آن ها این قدرت را ندارند که در مقابل بسیاری از خواسته ها که به آن ها آسیب های روحی و جسمی وارد می کند نه بگویند و این قطعا اتفاق بد و منفی است و هر چه زود تر به عنوان یک مشکل روحی باید درمان شود. فرض کنید دوستان ناباب باعث می شوند که شما در زندگی اشتباهاتی را مرتکب شوید، آن ها سهم کمی در این اشتباهات خواهند داشت.

بخش بزرگ را شما مرتکب شده اید، چون جامعه پر از رفتار های غلط و هنجار های اجتماعی است و باید آن ها را بیاموزید.

تنه انشاء:

شروع فساد در هر شخصی فرا نگرفتن نه گفتن است که بسیار اهمیت دارد، وقتی از سمت دوستی شما به کاری زشت و غیرمنطقی تشویق می شوید، قطعا باید نه گفتن را در خود بیازمایید. او ممکن است خواسته های نامتعارفی از شما داشته باشد و این مسئله به هیچ عنوان نمی تواند زندگی شما را در حالت عادی به جریان انداخته و همه چیز را خوب جلوه دهید.

ما در مقابل بسیاری از انسان ها که ممکن است هنوز قدرت نه گفتن را فرا نگرفته باشند، مسئولیت های مهمی داریم و باید به آن ها بیاموزیم که چگونه این کار انجام می شود.

بیاموزیم که هر دوستی صرفا نمی خواهد به نفع ما رفتار هایی را از خود نشان دهید، بسیاری از مشکلات بزرگ و سخت که غیرقابل حل است از یک نه گفتن بسیار کوچک شروع خواهد شد که از نظر ما ساده است.

ما باید سعی کنیم این قدرت را در ذهن و مغزمان تقویت کنیم و از خواسته مان با اصرار طرف مقابل دست نکشیم.

انشا درباره قدرت نه گفتن
انشا درباره قدرت نه گفتن

نتیجه گیری: 

مهارت نه گفتن را اگر به خوبی بیاموزید، در بسیاری از کار ها موفق خواهید بود، یک مثال ساده این است که فرض کنید دوست شما از شما در روزی که امتحان مهمی دارید می خواهد که با او به محلی بروید و این قطعا وقت زیادی از شما خواهد گرفت، در نظر داشته باشید که منطق شما نباید به شما اجازه دهد این درخواست را قبول کنید.

بعلاوه این که احساس مسئولیت در انسان ها باعث می شود که آن ها در مقابل وسوسه ها دوام آورده و روحیه خود را تقویت کنند.

انشا درباره قدرت نه گفتنپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

22 + = 30