پایه دهم

انشا درباره ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود

انشا با موضوع نابرده رنج گنج میسر نمی شود و بررسی معنی آن

پایه دهم انشا درباره ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود

مقدمه:

هر انسانی قطعا دوست دارد موفق ترین باشد، اما این که یک جا نشسته و همواره در پی این باشد که بر اساس شانس و رخداد های ناگهانی به نتیجه ای که دلش می خواهد برسد ممکن است هیچ گاه موفق نشود و قطعا کسی که هیچ رنجی را تحمل نکند ممکن است زندگی اش درگیر شرایط سخت و طاقت فرسا شود.

تنه انشاء:

مهم نیست که انسان در چه شرایطی است، او همواره باید به آینده امیدوار باشد و هیچ گاه زندگی را برای خود سخت نکند؛ در غیر این صورت ممکن است درگیر مشکلات بیشتری شود که در گذشته اصلا وجود نداشه اند، فکر کردن به هدف و تلاش برای رسیدن به آرزو ها در زندگی هر کسی وجود دارد. ضمن این که به یاد داشته باشید موفقیت تصادفی نیست.

در سرتاسر دنیا هر کسی که به موفقیت بزرگی رسیده است باید برای دستیابی به اهدافش از مسیر سخت و طاقت فرسایی گذشته باشد. تنها کافی است که به آینده برخی از انسان ها نگاهی بیاندازید، آن ها سعی می کنند که در زندگی خودشان همیشه به دنبال هدفی باشند که مدت ها برای شکل گرفتن آن وقت گذاشته اند.

ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود به ما این منظور را می رساند که ممکن نیست کسی بدون تلاش و کوشش و وقت گذاشتن برای چیزی به هدفش برسد. ما نیاز داریم که برای رسیدن به آرزو هایمان بجنگیم، جنگ ها با هر چیزی که جلوی هدف ما را بگیرد قطعا نیاز به انرژی زیادی خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع آیا ممکن است شکست معنای پیروزی داشته باشد

گنج واقعی در قدرت تفکر و ذهنی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است. باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

انشا درباره ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود
انشا درباره ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود

نتیجه گیری:

مهم ترین تصمیم زندگی هر انسانی انتخاب شغل می باشد، او در واقع تعیین می کند که با چه سرعتی به اهداف و خواسته هایش برد، هر چه این اهداف بزرگ تر باشد قطعا مسیر طولانی تر خواهد شد، نباید انتظار داشته باشد که در اسرع وقت به خواسته ها رسیده و حتی گاهی زندگی اش به سوی نا امیدی می رود.

بزرگ ترین اشتباه انسان ها نا امیدی است. ما زمانی به گنج واقعی می رسیم که هوش خود را تقویت کرده، در مقابل مشکلات زندگی ایستادگی کنیم.

انشا درباره ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمیشود – پایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.19 ( 15 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2