پایه هشتم

انشا درباره ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند

انشا در مورد جمله معروف آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند

پایه هشتم انشا درباره ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند

مقدمه:

هر کدام از ما در زندگی ممکن است منتظر رخدادی باشیم و یا از آن ترسی در ذهن خود به وجود آورده و حس کنیم که در نهایت به دلیل این مشکل و راز که کسی چیزی از آن نمی داند بازخواست شویم. ضرب المثل ها همیشه می توانند بسیار عالی و بی عیب و نقص پاسخ صحیحی باشند به بسیاری از سوالات و بازخورد بسیاری از پرسش ها.

تنه انشاء:

ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند به ما می گوید که اگر فردی مرتکب کاری شود که یا اشتباه است و یا این که ما فکر می کنیم اشتباه است، در نهایت رسوا خواهد شد و به سزای عمل خود می رسد، مثلا فردی را در نظر داشته باشید که بار ها یک اشتباه و یا خطای مشخص را انجام می دهد و معتقد است که هیچ گاه هیچ نتیجه و یا سزای عملی در کار نخواهد بود.

در صورتی که این مسئله به طور کامل اشتباه است، هر چقدر هم انسان در این شرایط راز های نهفته و عجیب داشته باشد، اگر مهم بوده و به دیگران نیز مربوط باشد، برملا می گردد.

در جهان هستی نیز هیچ گاه نشده که از مدت زمانی خاص تر آفتاب پشت ابر مانده و در نهایت از آن خارج می شود و دوباره به دنیا می تابد و این مسئله را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد. بخصوص این که راز در مورد انسانی باشد که همواره فکر می کند، هیچ کسی نمی تواند از مسائل پیچیده او پرده بردارد.

مطلب پیشنهادی :  مثل نویسی آفتاب پشت ابر نمی ماند پایه دوازدهم صفحه93
انشا درباره ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند
انشا درباره ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند

نتیجه گیری:

دغدغه های زیادی در انسان ها وجود دارد که شاید آن را با دیگری در میان نگذراند، این کار در بسیاری از مواقع اشتباه است، مانند این است که در دنیای بزرگ روبروی ما و منظومه شمسی، خورشید به مدت یک ماه و یا حتی کوتاه تر بر زمین نتابد، قطعا مشکلات زیادی ایجاد می شود و این اتفاق باعث می شود که زمین به سوی نابودی برود. همیشه تبدیل یک واقعیت به راز نمی تواند مثبت و خوب باشد.

 

انشا درباره ضرب المثل آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماندپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 3