پایه هشتم

انشا درباره شغل معلمی و اهمیت آن در جامعه

انشا با موضوع شغل معلمی و اهمیت آن در یک کشور برای پایه هشتم

پایه هشتم انشا درباره شغل معلمی و اهمیت آن در جامعه

مقدمه:

شغل معلمی در هر کشوری یکی از مهم ترین وظایف است که بر عهده افراد تحصیل کرده خواهد بود و آن ها قطعا می دانند که چه امر مهمی را باید انجام دهند و آموختن علم قطعا می تواند یکی از بهترین کار های دنیا باشد که بار ها خداوند متعال و بزرگان دین به طور کاملا واضح در این باره با انسان ها سخن گفته اند.

تنه انشاء:

احتمالا شما هم بار ها جمله: معملی شغل انبیاء است را شنیده اید و می دانید که تا چه حدی می تواند تغییرات گسترده از در بُعد های فرهنگی، علمی، اقتصادی و دینی یک جامعه ایجاد کند. از روز اولی که وارد خانه دوممان یعنی مدرسه می شویم، به ما هر چه فرا گرفته اند را می آموزند.

آن ها مانند یک منبع بزرگی علمی هستند که فرا تر از ذهن ما که در آن دوران کلاس اول بوده و سنمان نیز 7 سال است می دانند.

در مورد هر چیزی می توانند ساعت ها توضیحاتی جالب ارائه کنند و این یکی از بزرگ ترین تفاوت آن ها با دیگر اقشار جامعه است، در قبال هر کدام از دانش آموزان وظایفی دارند که اگر به آن ها عمل نکنند قطعا احساس گناه می کنند.

شما باید بدانید که معلمان همیشه در جامعه بسیار محترم شناخته می شوند و حضور آن ها در زمینه های مختلف علم باعث پیشرفت روزافزون می گردد.

در کشور های پیشرفته و صنعتی که بار ها نام آن ها را در صدر اخبار می شنویم، معلمان جز افرادی هستند که به آن ها اهمیت ویژه ای داده می شود، آلمان، نروژ، سوئد و دیگر کشور های اروپایی و آسیایی به رشد علم می اندیشند و همواره این مسیر را برای انسان ها آسان می کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا زندگی روستایی و تفاوت های آن با زندگی شهری
انشا درباره شغل معلمی و اهمیت آن در جامعه
انشا درباره شغل معلمی و اهمیت آن در جامعه

نتیجه گیری:

در زندگی هر کدام از ما نقش علم به خوبی دیده می شود، هر چقدر بیشتر به سوی آن برویم زود تر به اهداف و خواسته هایمان میرسیم، ضمن این که اگر می خواهید شغل معملی را انتخاب کنید، قطعا باید بدانید که مسئولیت پذیری یکی از مهم ترین ارکانی است که باید به خوبی آن را در خودتان ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که همواره معلمی می تواند انتخاب خوبی باشد اگر می خواهید علم را مدام نشر دهید و به همگان بیاموزید.

 

انشا درباره شغل معلمی و اهمیت آن در جامعهپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 − 38 =