پایه هشتم

انشا درباره شغل فوتبالیست و ورزش فوتبال

انشا در مورد ورزش هیجان انگیز فوتبال

پایه هشتم انشا درباره شغل فوتبالیست و ورزش فوتبال

مقدمه:

یکی از جذاب ترین ورزش ها فوتبال است، هنری که کم تر کسی است که به دیدن و یا تجربه آن علاقه نداشته باشد، شما در حالتی که دو تیم هستید و تعدادتان نیز 22 نفر است مسابقه ی جذابی برگزار می کنید، هر دو تیم سعی می کنند که توپ را وارد درواز کننده و البته که قوانین خاص خود را نیز دارد، به طور مثال زمین آن مستطیلی است و وقتی توپ از خط ها عبور کند، کرنر و اوت ثبت خواهد شد.

تنه انشاء:

احتمالا هر کدام از ما دوست داریم برای لحظه ای هم که شده جای یک فوتبالیست حرفه ای در زمین فوتبال باشیم، اما باید بدانیم که این شخص، وقتی در تلویزیون دیده می شود و میلیون ها نفر طرفدار دارد، پشتکار محکمی از خود به نمایش گذاشته است.

ضمن این که اگر فکر می کنید آن ها یک شبه به این وضعیت رسیده اند، قطعا سخت در اشتباه هستید، یک فوتبالیست حرفه ای، قطعا نیاز دارد که سال ها تمرین کند، باید استعدادیابی شود و وقتی این اتفاق رخ می دهد باید با تیم جدید که قرار است در آن مشغول به بازی شود، هماهنگ شود.

در واقع فوتبال قوانین خاص خود را دارد، ما ابتدا باید آن ها را فرا گیریم، اما حالا تبدیل به یکی از بزرگ ترین تجارت ها شده است که تیم های مختلف با فروش بازیکنان به درآمد قابل توجهی می رسند. بیشتر کشور های جهان نیز لیگ های رسمی دارند که فوتبال در آن ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع شکر نعمت های بیشمار خداوند

از یاد نبرید که انسان در هر شرایطی با تلاش و کوشش به هر چیزی که بخواهد می رسد، تنها نباید دست از تلاش بردارد  نا امیدی قطعا دشمن موفقیت انسان خواهد شد.

انشا درباره شغل فوتبالیست و ورزش فوتبال
انشا درباره شغل فوتبالیست و ورزش فوتبال

نتیجه گیری:

ورزش همیشه می تواند ضامن سلامتی انسان ها باشد، قطعا هر کسی بخواهد در این ورزش حرفه ای شود نباید از تلاش دست بردارد، ضمن این که هوش در این ورزش اهمیت ویژه ای دارد، شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و در لحظه تصمیم بگیرید، چه  بسا افرادی که سال ها تلاش و کوشش کرده اند، اما یک شبه به دلیل یک مصدومیت سخت تلاششان به سرانجامی که در ذهن داشتند نرسیده است.

 

انشا درباره شغل فوتبالیست و ورزش فوتبالپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.05 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 3