پایه نهم

انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشنده

موضوع انشا زیبایی های خداوند بزرگ و متعال

پایه نهم انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشنده

مقدمه:

تاکنون به مسئله ی مهمی فکر کرده اید که ما چگون آفریده شده ایم و خداوند بزرگ و متعال چه نعمت های بزرگی را در اختیار ما قرار داده است و همواره آیا قدر آن ها را می دانیم و درک می کنیم که او تا چه حدی بخشنده و مهربان است و هر وقت که لازم باشد ما را از خطر، سختی ها و گرفتاری ها دور می کند.

او هر چه بخواهد همان خواهد شد و سرنوشت ما نیز توسط خداوند بزرگ و متعال مسیر دهی می شود و رقم می خورد که در آینده چه انجام دهیم.

تنه انشاء:

قطعا قدرت خداوند بزرگ کافی است که ما را به هر چیزی که می خواهیم برساند، اما خودمان هم در این موضوع دست داریم و او مزد تلاشمان را به ما می دهد، در صورتی که بسیار با خطر روبرو می شوید باید به یاد داشته باشید که او همواره ما را امتحان می کند.

اگر از امتحان پیروز خارج شویم قطعا او رازی تر خواهد بود، در کتاب آسمانی خود در مورد چیز هایی که یک انسان باید انجام دهد بسیار گفته است. در واقع مسیر را برای ما مشخص کرده است که هر چه انجام دهیم آینده در گرو اتفاقاتی که روزی در زمین رقم زده ایم انرژی ما را به ما باز می گرداند.

خداوند مانند تمام آفریده هایش زیبا است، خورشید، آسمان، دریا، آب زلال، باران، برف، تابستان، بهار، انسان های نیکوکار، پیامبران و امامان.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد خدای بزرگ در زندگی ما

او شریکی ندارد اما ما را در لحظاتی نورانی و خوش شریک می کند و قطعا بنده اش را در سخت ترین و بزرگ ترین گرفتاری ها یاری می کند و او هیچ گاه انسان های شاکر را فراموش نمی کند.

انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشنده
انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشنده

نتیجه گیری:

قطعا می دانیم هر چه خداوند بزرگ و متعال بخواهد همان می شود، باید بدانیم که اگر او مصلحت بداند که کسی از میان ما برود قطعا این اتفاق رخ می دهد و هیچ قدرتی نیز نمی تواند جلویش را بگیرد، ما را از خاک آفریده است و دوباره هر زمان که تصمیم بگیرد و بخواهد ما را به خاک باز می گرداند.

انشا درباره زیبای های خداوند بزرگ و بخشندهپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.85 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 + = 90