پایه دوازدهم

انشا درباره خداوند بخشنده و مهربان

انشا در مورد خداوند بخشنده و مهربان پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا درباره خداوند بخشنده و مهربان

مقدمه:

خداوند همیشه و در هر شرایط سختی همراه بنده هایی است که همواره به او امید دارند، مانند کودکی که وقتی به هوا پرتاب می شود، می داند که کسی او را دوباره در آغوش خواهد گرفت و این حس مثبت می تواند بار ها و بار ها در طول زندگی هر کدام از ما تکرار شود و قطعا انگیزه برای پیشرفت داریم.

تنه انشاء:

مانند کودکی که وقتی در هفت سالگی روز اول به مدرسه می رود و حس می کند که حالا دیگر وقت متفاوت بودن است، شاید بتواند مستقل شود و روی پای خودش حرکت کرده و به سوی جهانی پر از اتفاقات جالب برود. اما همین که با خطر و مشکل روبرو می شود به یاد پدر و مادر دوباره دلش قرص می شود و به سمت جلو حرکت می کند. او می داند که زندگی برای او تعریف متفاوتی دارد و هر چه انجام دهد باز هم یک حامی در کنار خود دارد و آن هم خانواده است.

هر کدام از ما وجود الله متعال را در زندگی مان به گونه ای حس می کنیم و می دانیم که او در هر شرایط سخت و تلخی با ماست، او همواره این احسا را به ما منتقل می کند که هر چه گناه کرده ایم، حالا باید سعی کنیم زندگی خوبی داشته باشیم، دیگر جای نگرانی نیست. او همراه ماست و همین برای ادامه زندگی کافی است.

انشا درباره خداوند بخشنده و مهربان
انشا درباره خداوند بخشنده و مهربان

نتیجه گیری:

یک انسان از اولین روز زندگی خود تا زمانی که از دنیا می رود مدام خداوند بزرگ را در تک تک لحظات زندگی و تمام ثانیه های عمر خود باید احساس کند. در این صورت درک بهتری از خلقت خود خواهد داشت و موفقیت هایش نیز گسترده تر خواهد بود.

 

انشا درباره خداوند بخشنده و مهربانپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.05 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 72 = 80