پایه دهم

انشا درباره جمله معروف آرزو را به گور بردن

انشا درباره ضرب المثل معروف آرزو را به گور بردن

پایه دهم انشا درباره جمله معروف آرزو را به گور بردن

مقدمه:

عده ای هستند که در این دنیا که فانی است مدام آرزو می کنند، برای دستبای به هدف های خود تلاش نمی کنند و ترجیح می دهند تماشاگر موفقیت های دیگر انسان ها باشند، در صورتی که اگر این چنین کنند هیچ اتفاق خوب و مثبتی برای آن ها رخ نمی دهد و به چیزی که می خواهند نمی رسند.

تنه انشاء:

باید بگوییم که موفقیت تنها زمانی رقم خواهد خورد که ما تلاش را به عنوان اصلی ترین مسیر موفقیت بشناسیم، در واقع هیچ عالمی که در سطح دنیا شناخته می شود نیست که تلاش بی وقفه نداشته و همین طور به گفته های علمی عمل نکرده باشد، آن ها به خوبی می دانند که برخی ممکن است زود تر از آن ها سعی در دستیابی به بزرگ ترین اهداف داشته باشند، در صورتی که فکر می کنید ممکن است مسیر موفقیت شما سخت و پیچیده باشد باید خوشحال بود، چون احتمالا راه درستی انتخاب کرده اید.

معمولا موفقیت آسان بدست نمی آید، وقتی که آن را خودتان به دست می آورید، می دانید که اگر خدایی نکرده از دستش دهید، باز به آن می رسید و سرانجام کار های شما در دستان خودتان است.

پیش بروید و بدانید که زندگی کوتاه است و برای تلاش هایی که انجام می دهید، تنها باید خودتان دلسوز ترین باشید و همین طور اگر کسی آرزوی منفی و یا دور از ذهنی داشته باشد که برای آن تلاش نمی کند، از جمله معروف آرزو را به گور بردن استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیا عصا
انشا درباره جمله معروف آرزو را به گور بردن
انشا درباره جمله معروف آرزو را به گور بردن

نتیجه گیری:

گور انتهای زندگی هر انسانی است و پس از آن دیگر اتفاقی در پیش نخواهد بود، ما همه خواهیم مرد، اما مهم این است که به هدف های دور از ذهن برسیم، موفقیت ها را یکی یکی بدست آورده و سعی کنیم نام نیک از خود بر جای بگذاریم که شایسته هر انسانی است که می خواهد در دنیا موفق باشد.

انشا درباره جمله معروف آرزو را به گور بردنپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

50 + = 52