پایه دوازدهم

انشا درباره بدست آوردن موفقیت و پشتکار

انشا با موضوع کسب موفقیت و پشتکار و بهتر شدن زندگی

پایه دوازدهم انشا درباره بدست آوردن موفقیت و پشتکار

مقدمه:

هر انسانی قطعا دوست دارد در زندگی اش به بالاترین سطح موفقیت برسد و این تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که او به وظایفش عمل کرده و همین طور مسیری که به عنوان سرنوشت برای او تعریف شده است را پیش گرفته و به سوی آینده بتازد. ضمن این که ممکن است در این مسیر با چاله ها، چاه ها و مشکلات زیادی روبرو شود که امکان رها شدن از آن ها تنها با تلاش مضاعف فراهم باشد.

تنه انشاء:

آیا فکر می کنید که موفقیت یک شبه بدست می آید؟ ممکن است در کشور های جهان سومی چنین باشد اما قطعا انتظار نداشته باشید هر کسی که تنها تصمیم می گیرید به هدفی که می خواهد برسد و همه چیز همین جا تمام شود. تفاوت اصلی انسان ها نیز در دست یافتن به آرزو هایی است که به عنوان هدف پیش و روی خود قرار می دهند.

گاه سخت و گاه دست یافتنی است، ممکن است دست نیافتنی باشد و ممکن است که زندگی گاهی آن طور که انتظار داریم پیش نرود و این به هیچ عنوان خبر خوبی برای کسب که در طول روز بار ها برنامه ریزی می کند تا به خواسته ها دست یابد نیست.

بعلاوه این که ما باید برای دستیابی به موفقیت از گذشته درس بگیریم، وقتی یک بار یک کار را اشتباه انجام می دهیم، قطعا مرور سرگذشت عده ای دیگر که همین مسیر را طی کرده اند خیلی آموزنده تر و بهتر خواهد بود و ما می توانیم از این سختی ها درس های بزرگی بگیریم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد روز های سخت زندگی

منظور این است که نیازی نیست حتما هر چیزی را خودمان تجربه کنیم، مرور تاریخ بهترین اتفاق و تصمیم برای کسی است که قصد دارد موفق شود.

در صورتی که فکر می کنید موفقیت تصادفی به دست می آید، باید زندگی نامه بسیاری از افراد موفق را مرور کنید. قطعا نکات جالبی بدست می آورید و حتی زندگی تان دگرگون می شود.

نتیجه گیری:

نتیجه ی این موضوع می تواند این باشد که بسته به شرایط زندگی که هر انسانی مسیر موفقیت برای او به شکل خاصی ایجاد می شود، در صورتی که این مسیر را به درستی یافته و برای دستیابی به خواسته های خود تلاش کند و پشتکار خوبی داشته باشد، قطعا آموختن و مرور تاریخ می تواند به هر کسی دانش بسیاری اضافه کند.

 

انشا درباره بدست آوردن موفقیت و پشتکارپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =