پایه دهم

انشا درباره انسان های گناهکار

انشا پایه دهم با موضوع انسان های گناهکار

پایه دهم انشا درباره انسان های گناهکار

مقدمه:

انسان ها در زندگی خود ممکن است اتفاقات زیای را تجربه کنند، برخی از آن ها به سمت خوبی ها رفته و برخی نیز ممکن است مدام درگیر گناه و اتفاقات تلخ شوند، این تلخی ها در واقع باعث خواهد شد که وضعیت آن ها به گونه ای دگرگون شود که مدام با سختی هایی روبرو می شوند که زندگی شان را بدتر و بدتر می کند.

تنه انشاء:

در واقع وقتی انسان مرتکب گناهی می شود، تفاوتی ندارد که آیا آسیبی به شخص دیگری میزند یا خیر، نخست این آسیب به خودش وارد می شود و زندگی اش را روز به روز تلخ تر و بدتر می کند، همان طور که این مسیر را جلو می رود متوجه می شود دیگر حس و حال هیچ کار مثبتی را ندارد، در واقع هر صبح که از خواب بر می خیزید حس می کند که هیچ اتفاق خوبی در زندگی اش رخ نمی دهد.

تحمل گناه برای اطرافیان او نیز مدام سخت می شود و حتی از جامعه ترد خواهد شد، چنین شخصی ممکن است یا خود را اصلاح کرده و یا این که چند برابر درگیر اتفاقات بدتری شود که به طور کل روحیه او را دگرگون کرده و باعث می شود که مدام فکر های بدی به سرش بزند.

وقتی با گناه روبرو می شویم نخست باید بدانیم که با انجام آن ممکن است درگیر لذت های زودگذر شویم اما قطعا نتایج لازم را کسب نمی کنیم.

انشا درباره انسان های گناهکار
انشا درباره انسان های گناهکار

نتیجه گیری:

نکته مهم دیگر در مورد انسان های گناهکار این است که خیلی تاثیر بدی روی دیگران خواهند داشت و در واقع آن ها را نیز درگیر این وضعیت می کنند و قطعا به هیچ عنوان چنین شرایطی نمی تواند مثبت و خوب باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا درباره جمله هرگز نگوييد خدايا من مشكل بزرگی دارم هميشه بگوييد اي مشكل من خداي بزرگي دارم

انشا درباره انسان های گناهکارپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + = 17