پایه هشتم

انشا درباره انسانیت و رفتاری های انسانی

انشا با موضوع درباره انسانیت و رفتاری های انسانی پایه هشتم

پایه هشتم انشا درباره انسانیت و رفتاری های انسانی

مقدمه:

انسانیت رفتاری است که هر کسی باید سر بزند و در واقع مسئله خیلی پیچیده ای نیست، کمک به یکدیگر می تواند در درجه اول شروع خوبی برای ارتباط با دیگران باشد، انسان ها همواره سعی می کنند در زندگی خود از مشکلات گذر کنند و در هنگام کمک به دیگران نیز این کار را انجام دهند و ار هر چه در دستشان است نیز دریغ نکنند.

تنه انشاء:

در بعُد بعدی می توان این مسئله را به شکل دیگری تحلیل و بررسی کرد و هر کسی می داند که کمک به هم نوع در بسیاری از شرایط ممکن است وظیفه اصلی ما نباشد، من به عنوان یک انسان باید نسبت به اطراف خود حس مسئولیت داشته باشم، این که حیوانات در فصل سرما چگونه زندگی می کنند و چه چیزی می تواند باعث آسیب به آن ها باشد نیز در واقع کاملا وجود ما را تکمیل می کند و باعث به وجود آمدن دنیای زیبا تر و بهتری نیز خواهد شد.

هر چقدر رفتار انسان ها با موجوداتی که ناتوان هستند بیشتر و پی در پی تر بهتر و مناسب تر شود قطعا کلیت قضیه حس خوبی خواهد بود که سعی می کنیم از آن درس های بزرگی بگیریم. در تعریف کلی نیز می توان به این صورت شرح داد: ایمان، عمل صالح و علم. فلز وجود آدمی تنها با کیمیای ناب ایمان و عمل صالح به طلا تبدیل خواهد شد، در این صورت شکل و روی درستی به خود می گیرید و این اتفاق نیز می تواند شروعی دوباره باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد برنامه ریزی و هدفمند بودن در زندگی

و آمیختگی آن دو با علم، بر رفعت درجات معنوی انسان خواهد افزود. در منطق قرآن، علم، در صورتی، معیار انسانیت است که باعث شود زندگی ها به سمت و سوی درستی دگرگون شود.

انشا درباره انسانیت و رفتاری های انسانی
انشا درباره انسانیت و رفتاری های انسانی

نتیجه گیری:

ما می توانیم انسانیت را از خودمان شروع کنیم و در واقع به زندگی مان رنگ و بوی تازه ای بدهیم و از هر گونه بلا، سختی خودمان و هر چه اطرافمان است را حفظ کنیم.

 

انشا درباره انسانیت و رفتاری های انسانیپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 + = 78