پایه دوازدهم

انشا درباره آینده زندگی ما و کسب موفقیت

انشا با موضوع آینده زندگی انسان ها و موفقیت

پایه دوازدهم انشا درباره آینده زندگی ما و کسب موفقیت

مقدمه:

آینده برای هر کدام از ما قطعا بسیار مهم است و همه تلاش می کنیم تا آن را به بهترین نحو ممکن بسازیم، این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که به تلاش هایمان نیروی مضاعفی بدهیم و این کا را مرتبا و هر روز تکرار کنیم تا به نتیجه دلخواه در زندگی برسیم، گاهی ممکن است اهداف دور تر از چیزی باشد که انتظارش را داشتیم، اما تمامی این مراحل سرانجام و در روزی به همان هدف و خواسته ای که در ذهن داریم می رسد.

تنه انشاء:

همواره که تحصیل را به عنوان یکی از راه های مهم برای پیشرفت می دانیم باید فراموش نکنیم که عمل کردن به وظایف هر شخصی باعث می شود که او و استعداد هایش شکوفا شده و به مسیری که مد نظرش است برسد، تفاوتی ندارد که در این مسیر سخت چه چیز هایی در انتظار ماست، برای دستیابی به موفقیت های بزرگ، هر روز باید تلاشمان را چند برابر کنیم و از عطش موفقیت دست برنداریم.

در زندگی انسان ها شرایط سختی وجود دارد که اگر از آن گذر کنید سرانجام شما به هدفی واقعی تبدیل می شود، هدف هر شخصی ممکن است برای او متفاوت باشد، هر چه بیشتر تلاش کنید، زود تر موفق می شوید، هر چه مسیر شما سخت تر و دست نیافتنی تر باشد، قطعا این موفقیت ماندگار تر خواهد شد.

در واقع عده ای ممکن است یک شبه به هدف و خواسته شان برسند، اما ممکن است نتوانند آن موفقیت را همواره حفظ کنند. شغل شما می تواند مسیر موفقیت شما را ایجاد کند و باعث می شود که زندگی تان دگرگون شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع رمز موفقیت در زندگی چیست
انشا درباره آینده زندگی ما و کسب موفقیت
انشا درباره آینده زندگی ما و کسب موفقیت

نتیجه گیری:

بیاموزیم که هیچ گاه موفقیت اتفاقی نیست، ما ممکن است دیر به خواسته هایمان برسیم، اما این رسیدن باعث می شود که از خطرات، سختی ها، گرفتاری ها و مشکلات دور تر شویم، همان چیزی که یک انسان سال ها تلاش می کند به آن برسد و وقتی به نقطه آسایش در زندگی اش برسد، می تواند برای کسب موفقیت های بزرگ تر ریسک کرده و زندگی خود را دگرگون سازد.

 

انشا درباره آینده زندگی ما و کسب موفقیتپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2