پایه یازدهم

انشا در مورد داشتن اخلاق خوب و نیک

انشا با بررسی موضوع داشتن اخلاق خوب و نیک پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد داشتن اخلاق خوب و نیک

مقدمه:

هر کسی قطعا در اطراف خود افراد خوش اخلاق و بد اخلاقی دارد، وقتی با افراد خوش اخلاق معاشرت می کند به حسی خوبی می رسد و مدام دوست دارد آن ها را در زندگی خود احساس کند، برعکس از تمامی انسان های منفی و بداخلاف که مدام حالش را بد می کنند کاملا فراری است.

تنه انشاء:

مسئله مهم این است که ما خودمان انتخاب می کنیم، حال خودمان و دیگران را خوب کرده و یا این که باعث حس بد و منفی و حتی لحظاتی پر از تلخی و سختی شویم. می توانیم فردی باشیم که به عنوان یک فرشته نجات از او یاد می شود و همه دوست دارند لحظات خوب و بد زندگی شان را با او بگذرانند.

از یک سوی دیگر اگر فکر می کنید که حس شما نسبت به فردی کاملا منفی است، شاید کمی هم مربوط به خودتان باشد. ما در زندگی بار ها و بار ها با انسان های زیادی روبرو می شویم، شاید نام هزاران نفر را به خاطر بسپاریم، اما همیشه خوش اخلاق ترین ها در اولویت اول هستند.

هر چه زندگی را سخت تر بگیریم، اتفاقات تلخ تر و بدتری رخ می دهد، باید سعی کنیم به خودمان و اطرافیان حس خوب و مثبت هدیه دهیم.

انشا در مورد داشتن اخلاق خوب و نیک
انشا در مورد داشتن اخلاق خوب و نیک

نتیجه گیری:

هر چه خلق و خوی بهتری داشته باشیم، زود تر می توانیم مشکلات اطرافمان را حل کنیم و به نتیجه ای که دوست داریم برسیم. مسئله کلیدی دیگر این است که خوش اخلاق بودن با فردی دائم شوخ بودن کاملا متفاوت است، در واقع شخصیت انسان زمانی شکل می گیرد که در کار خود مصمم و با اراده باشد. این اخلاق خوب می تواند صرفا به لبخندی کوچک، رفتار درست و مناسب با دیگران باشد.

 

انشا در مورد داشتن اخلاق خوب و نیکپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 − 65 =