پایه هفتم

انشا جمله معروف آسمان و ریسمان را سر هم بافتن

انشا ضرب المثل پایه هفتم آسمان و ریسمان را سر هم بافتن

پایه هفتم انشا جمله معروف آسمان و ریسمان را سر هم بافتن

مقدمه:

هر کسی قطعا در زندگی خود و در مورد مسائل مختلف نظرات خاصی دارد که وقتی در مورد آن ها صبحت می کند سعی می کند که این نظر را به دیگران نیز گفته و مدام نیز می خواهد خود را به عنوان فرد دانا تری در این زمین شناسانده و حتی دیگران نیز ممکن است ندانسته احساس کنند که شخص واقعا هم از هر نظر هر چه که باید را می داند.

تنه انشاء:

برخی نیز وقتی در مورد چیزی اشتباهی می کنند و این راز آن ها برملا می شود که اطلاعات کاملی ندارند، آسمان و ریسمان را سر هم بافتن را شروع می کنند، یعنی مسائل کاملا بی ربط را به یکدیگر ربط داده به طوری که واقعا غیرمنطقی و غیرعادی به نظر می رسد و کم تر کسی می تواند درک کند که او چه می گوید. مدام خود را توجیح می کند و سعی دارد که اعلام کند هر چیزی امکانپذیر است و او در مورد مسئله مهمی که مبحث مورد نظر است اطلاعات کامل و دقیقی دارد.

حتی وقتی کار و عملی که به او سپرده شده تا به عنوان فردی که وظیفه اش به ثمر رساندن آن است، را اشتباه انجام می دهد نیز ممکن است از او آسمان و ریسمان بافتن را مشاهده کنیم، قطعا این مقایسه ها و هر چه که در مورد اشتباه او می گوید وقتی غیرمنطقی و اشتباه باشد می توان از این ضرب المثل استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی :  انشا شعر آنچه ندارد عوض ای هوشیار عمر عزیز است غنیمت شمار
انشا جمله معروف آسمان و ریسمان را سر هم بافتن
انشا جمله معروف آسمان و ریسمان را سر هم بافتن

نتیجه گیری:

حتی چنین افرادی اهل قبول کردن شکست نیستند و بهتر است که وقتی با آن ها سخن می گوید خودتان درک کنید که نمی خواهند ضعف خود را نششان دهند، در صورتی که چنین مسئله ای به هیچ عنوان صحیح نیست و حتی نمی تواند باعث شود که ما نسبت به او دوباره اعتماد خود را قوی تر کنیم. باید بیاموزیم که وقتی اشتباهی می کنیم آن را بپذیریم.

انشا جمله معروف آسمان و ریسمان را سر هم بافتنپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 − 90 =