پایه دوازدهم

انشا جان بخشی به اشیاء کاغذ

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء کاغذ پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا جان بخشی به اشیاء کاغذ

مقدمه:

انشایی که امروز از زبان من می شنوید، در مورد خودم است، بله! همین کاغذی که جلوی شماست و در دست کسی که درحال خواندن این انشا است، در واقع کاغذ یکی از مهم ترین اختراعات بشر است.

تنه انشاء:

کاغذ ها و ساختار های نوشتن در طول چندین سالی که اختراع شده اند دگرگونی های زیادی را مشاهده کرده اند. پاپیروس یکی از موادی بود که قبلا بجای کاغذ مورد استفاده قرار می گرفت و در واقع یکی از بهترین اختراعات بود. اما کامل نبود، تهیه آن سخت بوده و همین طور جابجایی آن نیز کار پردردسری بود.

در حال حاضر از کاغذ که از تنه درختان و چوب تهیه می گردد، استفاده خواهد شد، البته که آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارد و قطعا به محیط زیست در درجه اول صدمه های زیادی وارد خواهد کرد.

اگر می خواهید از این اتفاق به نوبه خودتان جلوگیری کنید، باید به یاد داشته باشید که این کار را با صرفه جویی به بهترین شکل انجام دهید، در صورتی که فکر می کنید صرفه جویی کافی نیست، باید با کسب علم به دنبال جایگزین برای آن باشید.

البته کار سختی است بزرگ ترین دانشمندان هنوز نتوانسته اند در مورد آن جایگزین های مناسب و گزینه های ایده الی را پیدا کنند. در نتیجه بهتر است بگوییم که بازیافت کاغذ های قدیمی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این کار باشد.

انشا جان بخشی به اشیاء کاغذ
انشا جان بخشی به اشیاء کاغذ

نتیجه گیری:

بالاخره من روزی به زباله و کاغذ باطله تبدیل خواهم شد و این برای من بسیار ناراحت کننده است.

مطلب پیشنهادی :  انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند

البته که باز هم باید شرایط خاصی داشته باشد. شما باید کاغذ ها را از دیگر مواد بازیافتی جدا کرده و آن ها را در سطل های زباله مشخص قرار دهید.

انشا جان بخشی به اشیاء کاغذپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 4