پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطی

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطی

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطی

مقدمه:

زندگی یک ماشین خیاطی می تواند برای برخی بسیار جالب باشد، در واقع اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد و این که ما در مسیر زندگی گاه به تلاش نیاز داریم و این تلاش در انسان ها نیز دیده می شود، تلاش می کنیم پارچه ای را با سختی های زیاد تبدیل به یک لباس کامل کنیم.

تنه انشاء:

من یک چرخ خیاطی پیشرفته هستم که در یک کارگاه بزرگ زندگی می کنم و هر روز ساعت های زیادی به برق متصل بوده و فعالیت طولانی نیز دارم و البته که از این وضعیت راضی هستم، تنبلی را دوست ندارم و می خواهم مرتب این اتفاق رخ دهد و گاهی نیز ممکن است این سختی مداوم و هر روزه باشد. در صورتی که در مورد زندگی من به اندازه کافی بدانید متوجه می شوید که جز پرکاربرد ترین ها در زندگی تان هستم.

در واقع لباس هایی که بر تن دارید را یا من و یا دوستانم دوخته ایم و این کار توسط طراحان لباس نیز انجام می شود، من بسیار کارم را دوست دارم و هر بار که لباس جدیدی دسترنج من و فرد خیاط می شود را کاملا حس می کنم، دوست دارم که این وضعیت مدام تکرار شود و من نیز بتوانم کمکی به انسان ها کنم.

چون آن ها من را ساخته و طراحی کرده اند و البته که برای این کار زحمت زیادی می کشند.

انشا جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطی
انشا جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطی

نتیجه گیری:

من به عنوان یک ابزار زندگی ام را پر از تکرار نمی بینم و از وضعیتی که دارم راضی هستم، در نتیجه اتفاقی که می افتد این است که بالاخره برای یک بار هم که شده شما به من نیاز پیدا خواهید کرد و من از کمک به شما خوشحال می شوم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد احترام به بزرگ تر ها

 

انشا جان بخشی به اشیاء ماشین خیاطیپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 7 = 1