پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء توپ فوتبال

انشا پایه هفتم جان بخشی به اشیاء توپ فوتبال

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء توپ فوتبال

مقدمه:

زندگی اشیاء همیشه می تواند بسیار جالب باشد، در واقع آن ها می دانند که گاهی ممکن است روز های طولانی و سختی را داشته باشند و به هر حال به عنوان یک وسیله برای کمک به انسان ها ساخته و طراحی می شوند و وقتی از زبان آن ها حرف میزنیم شاید موضوعات جالبی به ذهنمان برسد و شنیدنش برای دیگران نیز عجیب و خارق العاده باشد.

تنه انشاء:

من یک توپ فوتبال جام جهانی هستم، در واقع زندگی من از روزی که شروع شد بسیار عجیب و جالب بود و حس می کنم که در ادامه نیز چنین است، من برای جام جهانی وارد بازی های فوتبال شدم، هر روز که صبح از خواب بر می خیزم می دانم که چالش جدیدی در انتظار من است، در واقع من یکی از باکیفیت ترین و بهترین توپ های فوتبال دنیا هستم که هر چه سعی می کنم بهتر باشم در این وضعیت موفق هستم.

می توانم بگویم که با تیم های مختلفی از کشور های متفاوت فوتبال را تجربه کرده ام، در واقع بازی های زیادی را گذرانده ام و فکر می کنم که دوستانم نیز در کنارم می توانند این حس را به خوبی تجربه کنند که چقدر هیجان فوتبال می تواند برای من فوق العاده باشد و از این وضعیت نیز شگفت زده می شوم.

هر بار که وارد زمین چمن می شوم، انسان های زیادی را می بینم که با هیجان تمام، تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تفاوت انسان و حیوانات
انشا جان بخشی به اشیاء توپ فوتبال
انشا جان بخشی به اشیاء توپ فوتبال

نتیجه گیری:

فوتبال در واقع مهم ترین اتفاق زندگی من است، من عاشق فوتبال و این ورزش هیجان انگیز هستم و می دانم که انسان های زیادی نیز در سرتاسر جهان شاهد رویداد های مختلف فوتبالی هستند.

 

انشا جان بخشی به اشیاء توپ فوتبالپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.48 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 − 82 =