پایه دهم

انشا در مورد مورچه ای بارکش

انشا با موضوع دیدن مورچه ای بارکش پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد مورچه ای بارکش

مقدمه:

انشایی که امروز می شنوید در مورد زندگی یک مورچه کوچک در دل شهری بزرگ و کشوری پهناور است، این مورچه برای زنده بودن و زندگی کردن روزانه تلاش های زیادی می کند و مسیر طولانی را می پیماید و شاید از نظر شما هم جالب باشد.

تنه انشاء:

آیا تاکنون به پشتکار مورچه ها اندیشیده اید؟ آن ها ممکن است در طول روز بار ها سعی کنند از یک مسیر بالا بروند و برای این کار دست از هیچ تلاشی بر نمی دارند، حتی ممکن است چندین بار برای بدست اوردن آذوغه با شکست مواجه شوند. اما تلاش خود را تکرار می کنند.

تا جایی که نتیجه حاصل شود آن ها می توانند ساعت ها منتظر بمانند. احتمالا می دانید که مورچه ها قدرت زیادی دارند و می توانند اجسامی با وزن چند برابر خود را حمل کنند، ساختار بدنی آن ها در برابر این وزن مقاومت بالایی دارد. همواره مورچه ها برای دانشمندان بسیار جالب هستند.

آن ها زیستگاه خاصی ندارند و ممکن است در هر منطقه ایی دیده شوند، البته باید بدانید که هر منطقه ای ممکن است گونه ای خاص از مورچه را در خود جای داده باشد. به هر حال دانستنی های جالب زیادی در مورد مورچه ها در سطح اینترنت وجود دارد که می توانید آن ها را بخوانید و با توانایی های آن ها بیشتر آشنا شوید.

مورچه ها برای انسان می توانند درس های جالبی داشه باشند، البته این درس ها را باید از سبک زندگی مورچه ها گرفت.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تفاوت انسان های آرام و عصبی در تصمیم گیری
انشا در مورد مورچه ای بارکش
انشا در مورد مورچه ای بارکش

نتیجه گیری:

مورچه به صورت مداوم و شکست ناپذیر یک کار را تکرار می کنند، وقتی قرار است آذوغه را به مقصد برسانند برای این کار دست از تلاش نمی کشند و سرانجام نتیجه می گیرند.

 

انشا در مورد مورچه ای بارکشپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

73 − = 68