پایه دهم

انشا برای زندگی بهتر چه باید کرد؟

انشا در مورد زندگی بهتر پایه دهم

پایه دهم انشا برای زندگی بهتر چه باید کرد؟ 

مقدمه:

مورد مهمی که در زندگی هر کدام از ما به عنوان یک خصوصیت و ویژگی رفتاری یافت می شود این است که وقتی به دنبال زندگی بهتر هستیم، صرفا آن را می خواهیم یک شبه به دست آوریم و البته که این اتفاق هیچ گاه رخ نخواهد داد، ضمن این که باید گفت هر کسی مسیر خود را برای کسب موفقیت خواهد داشت.

تنه انشاء:

صرف زندگی بهتر این نخواهد بود که شما تلاش کنید به هدف های دور از ذهن برسید، در واقع انسان می تواند آرزو کند، اما آرزویی که صرف دستیابی به آن دور از ذهن هر شخص دیگر باشد قطعا منطقی نیست.

برای زندگی بهتر باید سعی کنیم سختی های عظیم را در زندگی تحمل کنیم، هر کسی می تواند نقش مهمی در موفقیت خود داشته باشد، البته که به کمک دیگران نیز نیاز دارد. او ممکن است بتواند کاری را خودش در مدت زمان نسبتا بلندی انجام دهد، اما وقتی از تجربه دیگران استفاده کند این کار به مراتب آسان تر خواهد بود.

ما می توانیم خودمان هر چیزی که در ذهن داریم را تبدیل به واقعیت کنیم، درست مانند نقاش و هنرمندی که اثری را در ذهن می پروراند و وقتی بالغ شد شروع به ساخت و پردازش آن می کند.

انشا برای زندگی بهتر چه باید کرد؟
انشا برای زندگی بهتر چه باید کرد؟

نتیجه گیری:

تلاش کردن زمانی نتیجه می دهد که هدفمند باشد، شما صرف این که سعی کنید زندگی تان را دگرگون کنید، این دگرگونی نمی تواند تضمینی بر شروع اتفاقات خوب باشد. چون انسان پر از خطا و اشتباه است و هیچ گاه نمی تواند تضمین کند فردای زندگی خود را می بیند، مسئله کلیدی و مهم دیگر این است که زندگی بهتر صرفا ثروتمند بودن و قرار گرفتن در وضعیت رفاهی عالی نیست.

 

انشا برای زندگی بهتر چه باید کرد؟پایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 4