پایه یازدهم

انشا با موضوع یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

انشا در مورد یک روز بسیار سرد زمستانی پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

مقدمه:

روز سرد زمستانی می تواند جذاب ترین حس برای کسانی باشد که عاشق آرامش هستند، تصور کنید صبح قصد دارید به مدرسه بروید، پرده پنجره را کنار می زنید و با برف و سفید پوش شدن زمین روبرو می شوید که قطعا بی نظیر ترین حس در آن لحظه است.

تنه انشاء:

این که می دانید قرار است شب بسیار جو آرامی داشته باشد، روز آن را تصور می کنید و این که برف به بیشترین حجم می رسد و همین موضوع باعث می شود که حس شما همواره خوب و خوش باشد.

دوست دارید با دوستان به برف بازی بپردازید و از لحظات شاد خود تصویر و فیلم تهیه کنید، بعلاوه این که روز های سرد زمستانی می توانند برای شما نوید بخش بی نظیر ترین منظره ها برای تصویربرداری باشند. اگر علاقه مند به عکاسی هستید باید بگوییم که شروع این روند از دانه های برف در زمستان می تواند خارق العاده ترین تصویر سازی برای شما باشد.

غروب های سرد زمستانی و پاییزی که برف در آن نقش بسته است می تواند فوق العاده ترین رویا برای هر نوجوانی باشد که دوست دارد این حس را با دیگران تقسیم کند. البته باید از خطرات روز های برفی نیز با شما بگوییم، صبح های پس از روز های بارش برف می تواند خطرناک باشد.

انشا با موضوع یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید
انشا با موضوع یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنید

نتیجه گیری:

زمستان روز های زیبایی را خلق می کند، شب ها بلند و روز ها کوتاه هستند، اما می توانید بهترین لحظات را در کنار خانواده خود با یک استکان چای داشه باشید. همواره قدر این زیبایی ها و طبیعت بی نظیر برفی را بدانید. گاه لحظات تنها در رویای ما ماندگار و ممکن است سال های بعد خبری از برف شدید نباشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد آموختن و یادگرفتن

 

انشا با موضوع یک روز بسیار سرد زمستانی را توصیف کنیدپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.35 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =