پایه هشتم

انشا با موضوع گلوله برف و زندگی اش

انشا پایه هشتم گلوله برف و زندگی اش کتاب نگارش

پایه هشتم انشا با موضوع گلوله برف و زندگی اش

مقدمه:

هر کسی می داند که در زندگی اش اگر تلاش را به کار گیرد می تواند موفق شود، از سختی ها مشکلات و تلخی های زندگی عبور کند و حتی باعث دگرگونی شود، در نتیجه اگر فکر می کنید ممکن است مسیر زندگی تان پر پیچ و خم باشد قطعا به تلاش عظیم تر و بیشتری نیاز دارید.

تنه انشاء:

مرور هر مرحله از زندگی به شما درسی می دهد که باعث می شود دچار موفقیت های زیادی شوید، البته به شرطی که از این دروس به درستی استفاده کنید و طوری پیش بروید که هدف تعیین کننده مسیر باشد، یعنی کسی که دوست دارد در آینده فرد موفقی باشد سعی می کند که مرتب درس خوانده، در مدت خاصی که نوجوان و جوان است و یا بالغ می شود کم تر تفریح کند که در نهایت به نتیجه ای که می خواهد برسد.

ضمن این شرایط باز هم می تواند برای دستیابی به این موفقیت های بزرگ و گاه سخت تلاش کند و حتی دست از تلاش برندارد. به شرطی که واقعا تلاشش درست و هدفمند انجام شود و مسیر موفقش نیز همین طور هر روز بهتر از گذشته پیش برود. در هر شرایط می توانید مانند یک گلوله برف از مسیری سخت و بزرگ با قدرتی کم حرکت کنید و به سمت سختی ها رها شوید، امیدوار باشید که موفق می شوید.

انشا با موضوع گلوله برف و زندگی اش
انشا با موضوع گلوله برف و زندگی اش

نتیجه گیری:

موضوع زندگی بسیاری از ما مانند گلوله برفی است و در صورتی که با سختی ها و تلخی ها روبرو شویم می توانیم قوی تر شویم و به سوی آینده بهتر و پربار تر پیش برویم، حتی از سختی ها نتایج خوبی می گیریم و گرفتاری هایمان نیز رفع می شوند.

 

انشا با موضوع گلوله برف و زندگی اشپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =