پایه یازدهم

انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیم

انشا درباره زندگی شاد و نحوه شاد زیستن

پایه یازدهم انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیم

مقدمه:

قطعا هر کدام از ما انسان ها دوست داریم زندگی آسان و به دور از هر گونه ترس، غم و ناراحتی داشته باشیم و این زمانی اتفاق می افتد که امید خود به قدرت خداوند بزرگ را از دست ندهیم، در قرآن کریم آمده است که پس از هر سختی و گرفتاری لحظات خوش نهفته است، حتی وقتی انسان با بیماری و درد این دنیا را ترک می گوید، در دنیای دیگر پاداش این سختی کشیدن را خواهد دید.

تنه انشاء:

بسیاری از دانشمندام معتقدند انرژی و اثری که انسان روی دیگران و محیط اطراف خود قرار می دهد باعث دگرگون شدن حال و اوضاعش می شود. در واقع هر چه با دیگران، نزدیکان و عزیزان و البته موجودات زنده دیگر مهربان تر باشید، انرژی بهتری به شما باز می گردد و این چرخه در سرتاسر جهان رعایت شده و هیچ کس نمی تواند از آن جان سالم به در ببرد.

ضمن این که حتما باید به این موضوع اندیشید که هر انسانی ممکن است روز های تلخ و غمگینی داشته باشد که نتواند حس واقعی خود را به نزدیکان منتقل کرده و باعث آزرده خاطر شدن بسیاری از آن ها گردد.

رضایت از زندگی می تواند باعث شادی چند برابر در زندگی شود، البته به این معنی نیست که انسان بی دلیل امیدوار باشد و فکر کند که تمامی مشکلات او بدون سعی و تلاش حل شده و رفع می گردد.

ضمن این که برای کسب موفقیت های بزرگ تر همیشه سختی های بیشتر و عظیم تری پیش و روی ما وجود دارد که نمی توان همیشه آن ها را آسان کنار زد.

مطلب پیشنهادی :  انشا چگونه بهتر و خوشحال تر زندگی کنیم
انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیم
انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیم

نتیجه گیری:

نتیجه نهایی این است که هر اثری انسان روی دیگران و روحیات آن ها بگذارد روزی تلافی خواهد شد، مهربانی می تواند مهربانی و خوشی به ارمغان آورد، وارد کردن اثر ترس و اندوه به دیگران آن ها را دچار مشکل کرده و قطعا این انرژی منفی از سوی طبیعت به ما نیز باز می گردد.

بهترین ایده برای موفقیت در زندگی، دور بودن از هر گونه یأس و نا امیدی است که منشأ آن دور شدن از حریم و رحمت الهی است.

انشا با موضوع چگونه شاد زندگی کنیمپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 89 = 92