پایه هفتم

انشا با موضوع چگونه بهترين باشيم

انشا چگونه بهترين باشيم برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع چگونه بهترين باشيم

مقدمه:

قطعا بهترین بودن ناگهان رخ نمی دهد و باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم، سعی کنیم هدف خود را دنبال کرده و تنبلی را نیز به طور کامل از برنامه زندگی مان حذف کنیم تا هر روز موفق تر از گذشته شویم و زندگی مان نیز دگرگون گردد، این دگرگونی باید به سمت و سوی درست و نگرشی مثبت باشد.

تنه انشاء:

توان انسان ها با یکدیگر متفاوت است، هر کسی سعی می کند در زندگی اش به شکل خاصی تفاوت ایجاد کند و در عرصه ای که دوست دارد و حس می کند در آن اسعتداد دارد موفق باشد، انسان ها در تفاوتی که با یکدیگر دارند جهان هستی را کامل می کنند، هر کدام از آن ها وظیفه ای دارند و قطعا این وظیفه را باید به درستی انجام دهند.

تفاوت باعث می شود که هر کدام از ما در زمینه ای خاص بهترین باشیم و این قدرت و تلاش خودمان است که شرایطمان را دگرگون می کند، این دگرگونی گاه مثبت و گاه منفی است. اگر منفی باشد یا در جایی که بودیم می ایستیم و یا به عقب باز می گردیم، بازگشتی که گاهی تلخ است.

اگر دگرگونی مثبت باشد، زندگی روی بهتری از خود را در معرض دید قرار می دهد، ما همواره برای رسیدن به آنچه حقمان است تلاش می کنیم. اتفاقات خوب زمانی رقم می خورد که سعی کنیم از صفر شروع کنیم و به بی نهایت برسیم.

انشا با موضوع چگونه بهترين باشيم
انشا با موضوع چگونه بهترين باشيم

نتیجه گیری:

وقتی تصمیم می گیریم بهترین باشیم، نخستین قدم را را به جلو برداشته و حالا باید سعی عملی کردن این اتفاق خوب در زندگی خود به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. تلاش برای رسیدن به هر چیزی البته به روش درست می تواند نتیجه خوبی در بر داشته باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد دلیل دروغ گفتن انسان ها

 

انشا با موضوع چگونه بهترين باشيمپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =