پایه دوازدهم

انشا با موضوع پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگی

انشا در مورد پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگی

مقدمه:

هر کسی می خواهد هدف مشخصی را در زندگی دنبال کند و برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، البته که این شرایط در حالت عادی است، نباید فراموش کنید که انسان ها می توانند در شرایط خاص زندگی خود را با دیگران وقف دهند و حتی این وقف دادن گاهی موجب رشد آن ها در شرایط خاص می شود.

تنه انشاء:

می دانیم که هر کسی مسئول راه خویش است و در انتخاب این مسیر تنها می تواند از دیگران کمک هایی بگیرد، این کمک ها نیز باید بر اساس تجربه باشد نه صرفا نظر شخصی این انسان ها در مورد آینده یک زندگی، وقتی مسیری را رو به جلو حرکت می کنیم، خطراتی نیز ما را تهدید می کند، تهدید این خطرات می تواند گاه واقعی و گاه تنها زاده ذهن ما باشد که البته باید در این مورد هر چه زود تر رفع گردد.

فرا تر از تمام این موضوعات زمانی می توانیم در مورد چیزی نظر دهیم که از قبل تجربه کار و یا استفاده از آن مورد و یا قدم برداشتن در این مسیر را داشته باشیم.

فرا تر از هر چیزی، وقتی در مورد آینده حرف می زنیم، ترسی به سراغ ما خواهد آمد که می تواند تلخ و عجیب باشد، اما پس از مدتی رفع می شود.

انشا با موضوع پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگی
انشا با موضوع پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگی

نتیجه گیری:

وقتی مسیری شروع می شود قطعا ابتدای راه می تواند از هر چیزی که فکرش را می کنید سخت تر و تلخ تر باشد، این سختی ها زمانی بیشتر می شود که ما مسیری را که کم تر توسط دیگر افراد انتخاب شده است برگزیده و به سمت آن حرکت کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند

انشا با موضوع پیدا کردن هدف و مسیر آینده زندگیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 77 = 83