پایه نهم

انشا با موضوع همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آن

انشا در مورد همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آن

پایه دهم انشا با موضوع همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آن

مقدمه:

مسئله مهمی در مورد زندگی همه ما وجود دارد و آن هم اطرافیان ماست، اگر آن ها را با دقت انتخاب نکنیم کم کم در زندگی با مشکلات سخت و دشواری روبرو می شویم که تاکنون وجود نداشتند، آن ها تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم زیادی در زندگی ما خواهند داشت.

تنه انشاء:

با بسیاری از اتفاقات در سنین بالاتر روبرو می شویم، زمانی که سعی می کنند ما را به بیراهه بکشند و این اتفاق روز به روز تلخ تر خواهد شد، مسئله این است که دوست ناباب با توجه به این که هم سن شماست نیاز به تلاش کم تری برای گول زدنتان دارد. حتی خودش هم در 99 درصد مواقع متوجه اشتباهش نیست، مثلا فردی که به مواد مخدر اعتیاد دارد خودش نیز قربانی دوستی هایی دیگر است که قطعا این می تواند روی افرادی که به او نزدیک هستند نیز تاثیرات بسیار منفی و بدی داشته باشد.

اگر ترجیح می دهید که این دوستی را از ذهن خود پاک کنید، باید بدانید که اگر او درگیر مسائل اشتباه و خطا های بزرگ شده است بهتر است سعی کنید به او کمک کرده تا از این وضعیت رها شود.

در نهایت تمام دوستی ها باید موفقیت و رشد نهفته باشد؛ در غیر این صورت هیچ معنی و مفهوم خوبی نخواهد داشت. دوستی شروع یک اتفاق خوب است.

انشا با موضوع همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آن
انشا با موضوع همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آن

نتیجه گیری:

دوست خوب بهترین نعمت است، چون باعث پیشرفت شما در زندگی می شود و این قطعا عالی ترین بازخوردی است که از یک دوست خوب مشاهده می کنید. ضمن این که باعث می شوید او نیز تبدیل به فردی موفق تر شود، اشتباهات و نقص های یکدیگر را فقط میان خودتان بازگو می کنید.

 

انشا با موضوع همنشينی با دوستان ناباب و خطرات آنپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 29