پایه یازدهم

انشا با موضوع همدلی و اتحاد پایه یازدهم

انشا در مورد همدلی و اتحاد پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع همدلی و اتحاد

مقدمه:

انسان ها در مرحله ای از زندگی به کمک یکدیگر نیاز دارند و این مسئله باعث می شود که آن ها به هم احتیاج پیدا کرده و این حس در ذهن آن ها تبدیل به یک تنش روحی شود. اما به هر حال ما باید به هم کمک کنیم، ممکن است برخی این مسئله را دوست داشته باشیم.

تنه انشاء:

هر گاه با چنین مسئله ای درگیر می شویم باید بدانیم که روز های سخت برای تمام انسان ها وجود دارد، در واقع وقتی برای دیگری مشکل رخ می دهد بهتر است خودمان را جای او بگذاریم. در یک کشور و سرزمین با اهداف بزرگ ترین نیز همواره همدلی می تواند حس بهتری را ایجاد کند.

چنین سرزمینی هیچ گاه با مشکل مواجه نمی شود و اگر مشکل ناگواری وجود داشته باشد، مسئله این است که می توانند با کمک یکدیگر حلش کنند.

حل بزرگ ترین مشکلات با قدرت فکر انسان ها امکانپذیر است. انسان می تواند با ذهن و قدرت تفکری که دارد توسط اتحاد که یک امر ضروری است به هدف و چیزی که می خواهد برسد و بزرگ ترین سختی ها و تلخی ها را بر خود آسان کند.

هدف از همدلی و اتحاد رهایی از بزرگ ترین مشکلات و گرفتاری ها است، مشکلاتی که وجود آن ها می تواند یک انسان را از پای انداخته و او را دچار سختی های فراوان کند. به هر حال همدلی یعنی کمک در وضعیت های سخت و پر از تنش و اضطراب.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیاء خودرو
انشا با موضوع همدلی و اتحاد پایه یازدهم
انشا با موضوع همدلی و اتحاد پایه یازدهم

نتیجه گیری:

واقعیت امر این است که وقتی با همدلی به مصاف یک مشکل می رویم دلمان قرص و محکم تر است و می دانیم که چند ذهن و فکر بهتر از یک ذهن فکر می کند.

 

انشا با موضوع همدلی و اتحادپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.65 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2