پایه دوازدهم

انشا با موضوع نقد و بررسی یک کتاب

انشا درباره نقد و بررسی یک کتاب پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع نقد و بررسی یک کتاب

مقدمه:

کتاب می تواند بهترین یار و همراه هر کسی باشد و وقتی با آن همراه می شویم داستان زندگی اش را برای ما تعریف کرده و در واقع حسی که در دل نویسنده وجود دارد خیلی خوب به ما منتقل می شود و می توانیم منظور او را چند خط بعد درک کنیم.

تنه انشاء:

همیشه کتاب بخوانید و سعی کنید موضوعش را نقد کنید، چون بسیار جالب است و باعث می شود که دید شما نسبت به دیگر کتاب ها به مراتب بهتر شود، یعنی مقایسه کتاب ها را می آموزید و متوجه می شوید که فرق اساسی بین هر کتاب با یک موضوع خاص و دیگر کتاب در همان زمینه چیست.

بهتر است همواره کتاب خوب بخوانیم، حتی اگر به کتاب هایی که سبک طنز، تفریحی و تفننی دارند نیز به دید کسب دانش و تجربه نگاه کنیم.

سعی کنیم هر چه را که می خواهیم بدست آوریم، برای آن ها تلاش بی وقفه را نخستین بخش کار خود بدانیم، ضمن این که موفقیت تنها زمانی بدست خواهد آمد که تجربه دیگران را مطالعه کنیم، این تجربیات در قالب یک کتاب می تواند عالی باشد. البته که بخش مهم نقد کتاب بررسی موضوعی است که آن پرداخته است، آیا توانسته به خوبی از پس این موضوع و چالش برآمده و اهمیت موضوع را کاملا دقیق تشریح کرده است؟

انشا با موضوع نقد و بررسی یک کتاب
انشا با موضوع نقد و بررسی یک کتاب

نتیجه گیری:

برای یک کتاب به صورت تخصصی دانش عظیمی نیاز است، نخستن بخش هر کتاب مقدمه است و اگر این بخش به خوبی شرح حال از کتاب داشته باشد، می توان در ادامه نیز امیدوار بود که کتاب نقش خود را خوب بازی کرده است و در واقع حاوی روند قدرتمندی است.

انشا با موضوع نقد و بررسی یک کتابپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 + = 43