پایه یازدهم

انشا با موضوع نا امیدی و در نومیدی بسی امید است

انشا درباره نا امیدی و ضرب المثل در نومیدی بسی امید است

پایه یازدهم انشا با موضوع نا امیدی و در نومیدی بسی امید است

مقدمه:

نا امیدی بدترین اتفاق زندگی هر انسانی است و اگر آن را به حریم زندگی خود راه دهیم قطعا دچار مشکلات و گرفتاری های بسیار بزرگ و سختی می شویم و قطعا به چیزی که می خواهیم نمی رسیم و همواره تلخی ها زندگی ما را فرا گرفته و هدف از ما دور و دور تز می گردد.

تنه انشاء:

باید به یاد داشته باشیم که وقتی هدفی را دنبال می کنیم، نا امیدی همواره سعی می کند که ما را از راه به در کند، در واقع اگر این مشکل حل نشود به چیزی که می خواهیم نمی رسیم، باید بیاموزیم که در پایان هر سختی و مشکل قطعا برای ما موفقیتی عظیم نهفته است و نباید به هیچ عنوان آن را فراموش کنیم، چه بسا با مشکلات و گرفتاری های بزرگ و سختی روبرو شویم، برای نجات از این سختی ها قطعا نیاز داریم بکوشیم.

نباید فراموش کنیم که انسان ها در وضعیت های مختلف روش های متفاوتی را برای رفع نا امیدی انتخاب می کنند، عده ای خود را درگیر کار و تلاش کرده و عده دیگری نیز همواره سعی می کنند که نگرش مثبتی نسبت به زندگی داشته باشند، در واقع تمام این روش ها شدنی است و شما می توانید به موفقیتی که در ذهن خود دارید به صورت کاملا هدفمند برسید.

بیاموزید که وقتی به چیزی نرسیده اید دست از تلاش برندارید، وقتی یک کار را یک بار انجام می دهید و موفق نمی شوید، مدام تکرارش کنید تا به نتیجه لازم برسید.

مطلب پیشنهادی :  انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون
انشا با موضوع نا امیدی و در نومیدی بسی امید است
انشا با موضوع نا امیدی و در نومیدی بسی امید است

نتیجه گیری:

پیروزی اصلی زمانی رخ می دهد که سعی کنید خود را از نا امید های زندگی نجات دهید، اتفاقی را برای خودتان رقم بزنید که به سرانجام خوش برسید. همواره بیاموزید که اگر سختی ها حل شود موفق ترین خواهید بود در نتیجه نا امیدی در کار نخواهد بود.

انشا با موضوع نا امیدی و در نومیدی بسی امید استپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 + = 85