پایه دوازدهم

انشا با موضوع نوجواني و آينده پيش رو

انشا در مورد نوجواني و آينده پيش رو پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع نوجواني و آينده پيش رو

مقدمه:

زندگی پر از پیچ و خم است و در هر سنی ما شرایط خاصی خواهیم داشت و قطعا می توانیم به نتایجی که می خواهیم از همان سن جوانی و گاه نوجوانی برسیم. این که منتظر بلوغ ذهنی باشیم اشتباه است، هر لحظه ممکن است به این مهم دست پیدا کنیم و نکته این است که از آن درست استفاده کنیم.

تنه انشاء:

هر چه جلو تر بروید متوجه می شوید نوجوانی یکی از بهترین دوره های سنی شما بود و می توانستید در آن به موفقیت های گسترده تر و بزرگ تری برسید، اما همیشه غفلت باعث تلخی های بزرگ در زندگی می شود و هیچ کدام از ما دوست نداریم بخش مهمی از عمر خود را تلف کنیم، اما انسان همیشه خطا می کند، سرزنش کردن به هیچ عنوان خوب نیست اما نباید روز های سخت خود را از یاد ببریم، چون مجددا آن ها را تکرار می کنیم.

نوجوانی می تواند اتفاقی مثبت در زندگی ما باشد. درست به هدفی که داریم فکر کنیم و تلاش کنیم که زود تر حتی در سن جوانی به بخش عظیمی از آن برسیم. معمولا پس از دوران مدرسه ابتدایی شما دیگر نوجوان شناخته می شوید و این اتفاق تا سن های 16 و 18 سال نیز به طول می انجامد.

اگر در نوجوانی بتوانیم صبر را بیاموزیم تا حد زیادی پیشرفت می کنیم و زود تر به بلوغ ذهنی می رسیم.

انشا با موضوع نوجواني و آينده پيش رو
انشا با موضوع نوجواني و آينده پيش رو

نتیجه گیری:

عده ای خود را در شرایط اشتباه و نادرست موفق می دانند، به چیز هایی که می خواهند هنوز نرسیده اند و قطعا زندگی شان نیز پس از مدتی دگرگون می شود، این دگرگون هم می تواند مثبت و هم می تواند منفی و بسیار بد باشد.

انشا با موضوع نوجواني و آينده پيش روپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.95 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − = 10