پایه دهم

انشا با موضوع فواید پس انداز

انشا درباره فواید پس انداز در زندگی

پایه دهم انشا با موضوع فواید پس انداز

مقدمه:

هر کسی باید فرا بگیرد که در زندگی خود نیاز به پس انداز دارد و اگر این کار را انجام ندهد قطعا با مشکلات و گرفتاری های زیادی در ادامه مسیر زندگی اش روبرو می شود، در واقع بحث مالی و اقتصادی در  زندگی ما بسیار مهم است و هیچ گاه نمی توانیم بگوییم که فردی بدون کسب و موفقیت و تلاش در جهت بهبود زندگی نیازی به اموال و دارایی نخواهد داشت. بله بسیاری ثروت را دانش و هوش خود ترجمه می کنند.

تنه انشاء:

و قطعا اشتباه است که همه چیز را مادیات بدانیم و بخواهیم بر این اساس دیگران را قضاوت کنیم و بگوییم که هیچ اتفاقی امکان ندارد رخ دهد مگر این که وابستگی مالی داشته باشد. هر چیزی به اندازه خودش می تواند هدفمند باشد و هر کسی نیز باید بنا به تلاش هایی که در زندگی انجام می دهد به حد موفقیت خود برسد.

پس انداز باعث می شود که با مشکلات ناگوار که برخورد می کنیم راه پیروزی را به خوبی آموخته و بتوانیم زود تر از این مسیر عبور کنیم. ضمن این که انسان ها باید پس انداز را از کودکی بیاموزند، گاه مشکلات مالی می تواتد باعث اتفاقات بسیار تلخ و سخت شود.

پیشروی برای دست یابی به هدف هایی که هر انسانی در زندگی اش دارد بستگی به تلاش و پشتکار او داشته و اگر پس انداز را یک فرهنگ موفق بدانیم، باید آن را به همه از جمله کودکان بیاموزیم، در موارد فوایدش نیز با آن ها سخن بگوییم.

قطعا آن ها زود تر با این مسئله کنار می آیند که برای رسیدن به آرزو هایشان باید از همان سن کم تلاش کنند.

انشا با موضوع فواید پس انداز
انشا با موضوع فواید پس انداز

نتیجه گیری:

فرض کنید که می خواهید خانه و یا خودرویی خریداری کرده اما هنوز هیچ پس اندازی ندارید، باید از همین امروز شروع کنید، در صورتی که هر چه این اتفاق دیر تر انجام شود شما از هدف و خواسته خودتان نیز دور تر می شوید. این عقب افتادگی در انجام کار ها و به هدف رسیدن ها می تواند در آینده آسیب های زیادی به هر انسانی وارد کرده و مسیر زندگی را بسیار ناخوشایند کند.

 

انشا با موضوع فواید پس اندازپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 7