پایه هفتم

انشا جان بخشی به اشیاء درخت سیب

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء درخت سیب پایه هفتم

پایه هفتم انشا جان بخشی به اشیاء درخت سیب

مقدمه:

زندگی من از لحظه ای شروع شد که در ذهنم جا مانده است و در واقع یک پیرمرد باغبان تصمیم گرفت درخت سیبی در باغ خود داشته باشد، این مسئله به سال ها پیش باز می گردد و هر روز من شاهد یک اتفاق جالب در زندگی ام بودم و از این نظر حس می کنم که واقعا انسان خوشبختی هستم.

تنه انشاء:

هر کسی می داند که درختان عمر طولانی دارند، باید مدت به آن ها رسیدگی شود، در این صورت قطعا می توانند ثمره خوبی داشته باشند و اگر درخت میوه باشند، میوه شان ثمره شان خواهد بود. به خودی خود نیز تمام درختان اکسیژن تولید می کنند و قطع کردن آن ها ظلم بزرگی به انسان ها است و باید از این وضعیت به شدت دوری کرد. زیرا بدون درختان زمین مدت زمان زیادی زنده نخواهد ماند و بزودی تمامی موجودات زنده روی زمین از بین می روند.

بعلاوه این که من زندگی و اطرافیانم را به شدت دوست دارم، درخت هایی که سنشان از من کم تر است، در زندگی ام بار ها روز های سخت، باران، برف، آفتاب های سوزان را تحمل کرده ام، کشاور و مرد باغبانی که من را روی زمین کاشته است نیز همیشه کنارم بود، در روز های گم و طاقت فرسای تابستان مدام با سیراب کردن ریشه ام زندگی دوباره را به من بازگرداند و تا این که پس از مدتی بزرگ و بزرگ تر شدم.

انشا جان بخشی به اشیاء درخت سیب
انشا جان بخشی به اشیاء درخت سیب

نتیجه گیری:

من دوست دارم همواره زنده بمانم، باعث تولید اکسیژن شده و زندگی تازه ای به انسان ها ببخشم، در واقع این وظیفه ام را که از سوی خداوند بزرگ و متعال برای آن مامور هستم را کاملا دوست دارم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع جان بخشی اشیا کیف مدرسه

 

انشا جان بخشی به اشیاء درخت سیبپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.1 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 22