پایه دهم

انشا با موضوع فرشته و شیطان

انشا در مورد فرشته و شیطان پایه دهم کتاب نگارش

پایه دهم انشا با موضوع فرشته و شیطان

مقدمه:

تفاوت میان انسان ها بسیار است، هیچ کدام از آن ها صرفا فرشته و یا صرفا شیطان نیستند و وقتی کسی بد است، بد به دنیا نیامده است و احتمالا شرایط زندگی اش باعث شده که او دچار دگرگونی ها و تفاوت های رفتاری بسیاری شود و یا این که از سوی کسی دچار آسیب سخت و بدی شده است و حالا احساس می کند که زندگی اش آن طور که باید و شاید خوب نیست.

تنه انشاء:

پس بهتر است با دیگران دشمنی کند و او مدام این دشمنی را ادامه می دهد، شیطان رجیم مامور است که انسان ها را از راه به در کرده، به آن ها در رساندن تفکر به اشتباه، خطا و گناه کمک می کند و این اتفاق رخ می دهد و در نهایت نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت، اولین آسیب به شخص وارد می شود.

شخصی که به خود اجازه ورود افکار شیطانی می دهد و این سبک زندگی اش ار پیش می برد، چون وقتی با آسیب مواجه می شود حس می کند که به او کم لطفی شده، در صورتی که باید بیاموزد وقتی کار اشتباهی انجام می دهد، آن را با اشتباهی دیگر توجیه نکند. تفاوت انسان ها در شخصیت آن ها رقم خواهد خورد.

انشا با موضوع فرشته و شیطان
انشا با موضوع فرشته و شیطان

نتیجه گیری:

فرشته ها موجوداتی هستند که همواره به خوبی نیکی زندگی می کنند و هر چه انجام می دهند لحظات خوش و مثبتی خلق می کند، مسئله مهم دیگر این است که تفاوت میان انسان بودن، فرشته و یا شیطان بودن را خودمان رقم می زنیم، با رفتار های خودمان و تاثیر دیگران روی ما این رخداد ها کم کم برای ما بتی ساخته می شود از شخصیتی که داریم و می تواند بسیار منفی باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع فکر و اندیشه انسان ها

انشا با موضوع فرشته و شیطانپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.1 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 8