پایه نهم

انشا ویژگی های یک دانش آموز خوب

انشا با موضوع ویژگی های یک دانش آموز خوب پایه نهم

پایه نهم انشا ویژگی های یک دانش آموز خوب

مقدمه:

یک دانش آموز خوب ویژگی های خاصی دارد که احتمالا هر کدام از ما عنوان خاصی به آن می دهیم و می دانیم که وقتی خودمان را در شرایط یک دانش آموز ببینیم اگر این گونه که تعریف می کنیم باشیم ایده آل است، دانش آموزی را در صورتی که به شکل یک شغل بدانیم، نخستین مورد درس خواندن است.

تنه انشاء:

شغل دانش آموز این است که درس بخواند و برای پیشبرد هدف هایی که در زندگی دارد تلاش کند، تلاش تا موفقیتی که می تواند برای هر کسی رقم بخورد و یا برعکس وقتی با تنبلی مواجه می شویم خبری از احساس خوب و مثبت نیست. در نتیجه تلاش می کنیم، ساعت ها وقت می گذاریم، وقتی امتحان های ترم شروع می شود خبری از گردش، تفریح، دیدن برنامه های تلویزیونی، اینترنت، موبایل هوشمند و… نیست. هزاران موردی که در حالت عادی بار ها و بار ها آن را انجام می دهیم حالا باید قیدش را زد و برای موفقیت جنگید.

در واقع حضور شما در مدرسه بخش عظیمی از شخصیتتان را شکل می دهد، باید بدانید که واقعا مدرسه خانه دوم شماست و می تواند باعث موفقیت های بزرگ و شکل گیری هدف در شما شود. دانش آموز خوب باید همواره برای رسیدن به هدف خود تلاش کند.

انشا ویژگی های یک دانش آموز خوب
انشا ویژگی های یک دانش آموز خوب

نتیجه گیری:

گاه ممکن است وقتی مشغول در خواندن هستیم از خود سوال کنیم که سرانجام به چه خواهیم رسید، در واقع باید بگوییم که وقتی درس می خوانید و مدارج علمی را به سوی سطح های بالاتر طی می کنید، ذهن شما هر لحظه با دانشی فنی تر و تخصصی تر آشنا می شود که در ادامه زندگی از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع درباره دزدی چه می‌دانم

 

انشا ویژگی های یک دانش آموز خوبپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 1