پایه یازدهم

انشا با موضوع فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت است

انشا درباره فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت است

پایه یازدهم انشا با موضوع فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت است

مقدمه:

فرزند صالح در زندگی هر خانواده باعث اتفاقات خوب و مثبت می شود و در واقع هر پدر و مادری آرزو دارد که فرزندی صالح داشته باشد. این فرزند از هر گونه خطا و گناه در امان باشد و مسیر درستی را در زندگی پیموده و عاقبت بخیر و موفق تر از گذشته خانواده، پدر و مادر و تمامی نزدیکان خود شود.

تنه انشاء:

وقتی در خانواده ای فرزندی پا به این دنیا می گذارد، مسئولیت سنگین و عظیمی با آن خانواده خواهد بود که باید او را از هر نظر تربیت کنند، این تربیت می تواند رفتار های آینده او را تغییر دهد و در واقع مسیری که انتخاب می کند را نیز دگرگون سازد.

هر چه او در زندگی اش موفق تر باشد قطعا موجب دگرگون شدن اوضاع حتی برای خانواده ای می شود، یک پزشک، مهندس، معلم و… هر شغلی که آبرومند است، اما در واقع خانواده ها همیشه می خواهند که فرزندشان بهترین وضعیت ممکن را داشته باشد و از هر گونه اشتباه و خطا خود رها رها کرده و به سمت موفقیت های عظیم و حتی فرا تر از شهر و دیار خود حرکت کند.

بستگی به خودمان دارد که در آینده چه راهی را انتخاب می کنیم، اما فرزند می تواند موجب عاقبت بخیر پدر و مادر شود. موفقیت فرزند بهترین خبر برای خانواده ای است که همیشه همراه فرزندشان هستند.

انشا با موضوع فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت است
انشا با موضوع فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت است

نتیجه گیری:

وقتی هر کدام از ما به دنیا آمدیم، خانواده برای ما دعای خیر خوانده اند و از خدا خواسته اند که بین مسیر هایی که گاه به تباهی کشیده می شوند و زندگی های زیادی از بین رفته است، ما از امن ترین مسیر حرکت کنیم و موفقیت ها را یک به یک بدست آوریم.

انشا با موضوع فرزند صالح گلي از گلهاي بهشت استپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.25 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 8 = 1