پایه هفتم

انشا با موضوع شروع فصل بهار

انشا در مورد شروع فصل بهار پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع شروع فصل بهار

مقدمه:

سلام دوستان موضوع انشاء ما  درمورد بهار فصل دوست داشتنی و مورد علاقه همه ی ماها هم از دبستانی ها تا بزرگسال ها زیرا شاهد نو شدن محیط می شویم و با جدید شدن فضا تغیر را در حس و حال اطرافیان مشاهده می کنیم.

تنه انشاء:

به طور مثال در ابتدا این فصل با فرا رسیدن عید باستانی نوروز و خوشحال بودن همه من هم خوشحال می شوم اما از زاویه دیگر داستان می توان گقت چون هم عیدی می گیرم هم سعی میکنم از تعطیلات به بهترین نوع ممکن لذت ببرم و نهایت استفاده را کنم.

اما باید یک نکته را یادآوری کنم که باید حد و مرز را رعایت و کنیم و در نهایت خوشگذرانی با برنامه ریزی به درس خود برسیم، حال از موضوع دور نشویم این یک بخش از مزیت های بهار بود بهار زیبایی های بسیار زیادی دارد از نظر من این فصل مختصری از خصوصیات تمام فصل ها را به دنبال دارد هم آب و هوای بارانی.

قطعا بهار می تواند بهترین و جذاب ترین اتفاق در زندگی ما باشد، شروع دوباره زندگی که همه ما دوست داریم همواره در ابتدای فصل بهار و تعطیلات باشیم، بالاخره انسان ها دور هم بودن را دوست دارند و می خواهند مدام در این وضعیت باشند. هر کس که نام بهار را می شنود می داند که آفرینش در آن شکل و روی دیگری به خود می گیرد.

انشا با موضوع شروع فصل بهار
انشا با موضوع شروع فصل بهار

نتیجه گیری:

فرا تر از هر چیزی باید بدانیم که وقتی بهار شروع می شود فصل رشد و موفقیت است، هر کاری را می توانیم در این فصل شروع کنیم و اتفاقات خوبی را در زندگی مان رقم بزنیم، بهار فصلی است که انسان ها می توانند در آن زندگی خود را دگرگون کرده و اتفاقات خوبی را روز به روز بیش از قبل رقم بزنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا مورچه ای که بار می کشد

انشا با موضوع شروع فصل بهارپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 + = 87