پایه یازدهم

انشا درباره بارش و صدای باران

انشا با موضوع بارش و صدای باران

پایه یازدهم انشا درباره بارش و صدای باران

مقدمه:

بارش باران زیبای های خاص خود را دارد و می تواند برای هر کسی یادآور خاطره های بسیار جذابی باشد که هر کسی از آن داستانی می سراید و برای او و اطرافیانش نیز تجربه جذابی است. بارش باران یک بار دیگر طبیعت را زیبا می کند و باعث می شود دوباره حس تندرستی و شادابی کنیم.

تنه انشاء:

در طول تابستان اگر باران ببارد منظره بسیار زیبایی ایجاد می شود و می تواند رنگین کمانی جذاب را نیز خلق کنید، چیزی که کم تر مشاهده می شود و می تواند انعکاس لحظات خوشی باشد که هر کدام از ما بار ها و بار ها از آن گذر کرده ایم و همیشه به ما حس خوبی دست می دهد.

ما می دانیم که باران همیشه لحظه خوش و خوب نیست و می تواند اتفاقات تلخی را نیز به بار آورد اما وقتی به خاک خشک برخورد کرده و باعث می شود که شما دوباره به آینده امیدوار شوید و لحظات خوبی را به خاطر آورید. در بارش باران خطرات زیبایی نهفته است که کم تر با آن برخورد می کنیم، هر بار که زمستان باران می بارد این لحظات عادی تر می شود و باعث می شود دیگر آن طراوت و زیبایی را درون این فضا حس نکنیم، شاید بهترین فصل برای بارش باران بهار است.

انشا درباره بارش و صدای باران
انشا درباره بارش و صدای باران

نتیجه گیری:

نتیجه ای که از ان انشا می گیریم به ما می آموزد که باران هم می تواند لحظات خوبی داشته باشد و هم کسی با شندین صدایش آرامش خود را از دست دهد و حتی دچار ترس و دلهره شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع انسان در زندگی پر از سختی

ما می توانیم هر تعبیری از لحظه بارش باران داشته باشیم و این به خودمان، روحیه مان و همین طور ذهنمان بستگی دارد.

انشا درباره بارش و صدای بارانپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 + = 82