پایه دهم

انشا با موضوع سفر به اصفهان نصف جهان

انشا در مورد سفر به اصفهان نصف جهان پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع سفر به اصفهان نصف جهان

مقدمه:

یک سفر زیبا می تواند به یکی از شهر های اصفهان بهترین ایده برای شروع سال باشد، قصد سفر به اصفهان نصف جهان در فصل بهار و شروع سال جدیدی را داریم، اتفاق جذاب و شیرینی که احتمالا شما هم می خواهید داستانش را بدانید، اصفهان پر از دیدنی های متنوع است.

تنه انشاء:

یکی از زبیا ترین مناطقی که پس از ورود به اصفهان با آن روبرو می شوید سی و سه پل است، این پل زیبا سال هاست که جز جذابیت های مهم است و قطعا اگر می خواهید تصویربرداری کنید و خاطرات خوشی را از زندگی داشته باشید یکی از بی نظیر ترین نقاط دنیا در کنار زاینده رود است، ما در این سفر تصاویر زیادی از این رود زیبا و همین طور سی و سه پل تهیه کرده ایم.

عالی قاپو زیبا و دیدنی دیگری است که احتمالا شما بار ها در مورد آن شنیده و اگر بخواهیم در مورد قدمتش صحبت کنیم باید بگوییم که به سال ها پیش باز می گردد.

چهل ستون نیز یکی از بی نظیر ترین و خارق العاده ترین ها در اصفهان زیبا می باشد، اصفهانی که یکی از بزرگ ترین استان های کشور ایران است و سال های سال است که نامش را به عنوان نصف جهان می شنویم، چون شما می توانید بی نهایت جاذبه گردشگری و دیدنی در آن بیابید.

میدان نقش جهان حواس ما را به خود پرت کرد و قطعا جز جذاب ترین نقاطی است که در این استان یافت می شود، میدانی بزرگ که نقش زیبای آن سالهاست چشم نواز است.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل و جمله معروف همه را برق می گیرد ما را چراغ نفتی
انشا با موضوع سفر به اصفهان نصف جهان
انشا با موضوع سفر به اصفهان نصف جهان

نتیجه گیری:

سفر می تواند بهترین اتفاق برای هر کسی در زندگی اش باشد و اگر تفریحی بوده قطعا جذابیت آن چند برابر می گردد.

 

انشا با موضوع سفر به اصفهان نصف جهانپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 − = 65