پایه دهم

انشا با موضوع زیبایی های شب

انشا در مورد زیبایی های شب برای پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع زیبایی های شب

مقدمه:

هر کسی ممکن است زیبایی را در یک چیز و موضوع توصیف کند و توصیف کلی آن کاملا متفاوت تر از چیزی باشد که حتی بتوانید فکرش را بکنید، این که ما بیاموزیم هر چیزی زیبایی های خاص خود را دارد و هر انسانی می تواند اتفاق جدیدی را در زندگی اش رقم زده و آن را زیبا جلوه دهد.

تنه انشاء:

مسئله مهمی که وجود دارد زیبایی تمامی عناصر و موجوداتی است که انسان می تواند در اطراف خود ببیند، از هر چیزی که خداوند بزرگ و بخشنده آفریده است و می توانیم در مورد آن ها نظر دهیم، حتی این مسئله که انسان ها می توانند سیاهی و تاریکی را نیز زیبا توصیف کنند حس فوق العاده ای است.

شب که می خواهیم به خواب عمیق فرو برویم اگر به اطراف خود نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که این همه و سکوت و حتی تغییر ساختار نور باعث می شود که ما با درک کاملی از آرامش به سمت خواب برویم، همه چیز برای استراحت بدن ما آماده است و البته که زیبایی شب در همین مسائل نیز کاملا خلاصه نخواهد شد.

اگر فکر می کنید که زبیایی شب می تواند ترسناک باشد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، هر کسی باید بداند که همه چیز در شب شبیه روز است به جز وجود نور و فاصله ای که از خورشید می گیریم و این مسئله باعث می شود عده ای در تاریکی و سکوت دچار اشتباهاتی شوند که بسیار ساده است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات
انشا با موضوع زیبایی های شب
انشا با موضوع زیبایی های شب

نتیجه گیری:

زیبایی شب گاه در طولانی و گاه در بارانی بودن آن است، برف در شب می تواند بسیار هیجان انگیز و در عین حال زیبا باشد، کافی است صحنه را در ذهن تصورش کنید.

 

انشا با موضوع زیبایی های شبپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 − 48 =