پایه نهم

انشا با موضوع زندگی عشایر

انشا در مورد زندگی عشایر پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع زندگی عشایر

مقدمه:

هر کدام از ما بار ها زندگی عشایر را در تلویزیون و یا از نزدیک دیده ایم و می دانیم که هر کدام از آن ها شرایط خاصی را انتخاب کرده اند و ترجیح می دهند زندگی خود را این گونه ادامه دهند و پیش بروند، در واقع مسئله این است که وقتی شما با موضوع زندگی عشایر روبرو می شوید، نخست با خود مقایسه می کنید.

تنه انشاء:

این که آن ها چگونه بدون استفاده از ارتباطات متداول مانند اینترنت، تماس و… زندگی می کنند و حتی این زندگی ما به مراتب طولانی تر می باشد و چه بسا که سختی های بیشتری را تجربه کرده و با توجه به رژیم غذایی شان شرایط بهتری دارند. اما از طرفی هم زندگی آن ها به دلیل دور بودن از هر گونه امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی می تواند سخت تر باشد.

البته که این سختی ها در حال حاضر و با توجه به گسترش ارتباطات بسیار آسان تر شده است و شرایط بهتری را نسبت به دهه های گذشته تحمل می کنند.

مسئله مهم دیگر نیز این است که وقتی زندگی عشایر را تجربه کنید ممکن است با توجه به این که خودتان در گذشته وارد زندگی شهری شده اید بسیار تحت تاثیر قرار بگیرید که برای شما پس از گذشت مدتی کمی سخت و غیرقابل تحمل باشد.

انشا با موضوع زندگی عشایر
انشا با موضوع زندگی عشایر

نتیجه گیری:

نتیجه این که وقتی با زندگی عشایری روبرو می شوید می دانید که آن ها بسیار خودکفا هستند و هر چه دسترنج روزانه شان است را استفاده می کنند و یا بخشی از آن را برای معامله در زندگی خود می فروشند که البته میزان تبادلات مالی عموما در هر خانواده بسیار معمولی و ناچیز است. هر زندگی شرایط سخت و خاص خود را خواهد داشت.

انشا با موضوع زندگی عشایرپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1