پایه دوازدهم

انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت

انشا در مورد ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت

مقدمه:

ریسک کردن در زندگی گاهی نیاز است، این که شما چیز و یا چیز ها و یا حتی گاهی در وضعیت بدتر اشخاصی را از دست می دهید و به پیشرفت بزرگی می رسید، مثلا کسی که دوست صمیمی شما است و اما باعث می شود نتوانید روزی کار و یا زندگی خود تمرکز داشته باشید، حتی ممکن است با  او لحظات خوش زیادی داشته باشید، اما این لحظات می تواند بیهوده باشد.

تنه انشاء:

گاه نیز ریسک می تواند کاری و اقتصادی باشد، این که شما در قبال اتفاقی هزینه ای را پرداخت می کنید و پس از آن منتظر سود دهی هستید، در واقع مسئله این است که ممکن خواهد بود خطر زیادی وجود داشته باشد که موفق نشوید. از طرفی وقتی موفق می شوید به چیزی که می خواهید می رسید و شاید سال ها نیاز به تکرار مجدد آن ریسک نداشته باشید و به نوعی زندگی شما دگرگون شود.

این دگرگونی می تواند تا سال ها شما را از هر سختی بی نیاز کند، مسئله این است که باید ریسک نخست آن را بپذیرید و اتفاقی که در نهایت رخ می دهد این است که باید گاهی از تجربیات نیز استفاده کنید، فرا تر از این باید تجربه را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید، در غیر این صورت خطر و ریسک انجام شده چند برابر و بدتر خواهد شد.

همواه انسان باید در وضعیتی ریسک با بپذیرد که مطمئن باشد از بین نخواهد رفت و همه چیز بر باد نرفته و راهی برای بازگشت نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع حال و هوای روز های بهار
انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت
انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت

نتیجه گیری:

برای موفقیت های واقعی ما نیاز به ریسک خواهیم داشت، این ریسک هر چه عظیم تر باشد قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکتپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 30 = 40