پایه دهم

انشا با موضوع روز های فصل پاییز

انشا در مورد روز های فصل پاییز پایه دهم

پایه دهم انشا با موضوع روز های فصل پاییز

مقدمه:

روز های پاییز از نظر برخی بسیار سخت، تلخ و غمگین است و بسیاری نیز فکر می کنند که چنین نیست و با توجه به این که شب ها فرصت بیشتری دارند به خواب عمیق فرو می روند و در واقع به خوبی استراحت می کنند، این نظر در مورد شخصیت انسان ها متفاوت و گاه عجیب است.

تنه انشاء:

شما احتمالا در روز های پاییز درگیر مدرسه، تحصیل می شوید و از این نظر بسیاری روزی های پاییز را شروع کار و زندگی در روال عادی می دانند، اما باید بگوییم که قطعا به پایان رسیدن روز های زیبای تابستان سخت است، روز هایی که بیشتر ما به تفریح می پرداختیم و در واقع فکر می کردیم که این روز ها همین طور باقی می ماند و خبری از به پایان رسیدن نیست. اما به هر حال هر روز سخت و آسانی در نهایت به پایان می رسد و ما دوباره درگیر زندگی در روال عادی می شویم.

از یاد نبرید که اگر انسان روز های سخت و دغدغه نداشته باشد، قطعا قدرش را نمی داند و چه بسا که این روز ها برای او زیبا و شیرین نباشد.

تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که یک انسان چند پاییز را می بیند؟ آیا این پاییز ها با یکدیگر فرق دارند و او به موفقیتی که می خواسته رسیده است یا خیر؟

انشا با موضوع روز های فصل پاییز
انشا با موضوع روز های فصل پاییز

نتیجه گیری:

قطعا اگر در زندگی به موفقیتی که می خواهید رسیده باشید هر چیزی برایتان زیبا است و اگر هدفتان تبدیل به مسیرتان شده و در نهایت این مسیر را به سرانجام رسانده باشید، با کم ترین ترس روبرو می شوید. ترس از آینده که گاهی می تواند آزار دهنده ترین موضوع برای انسان باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری

 

انشا با موضوع روز های فصل پاییزپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1